عطر حرم امام رضا در نقطه صفر مرزی

کاروان خدام رضوی امروز به منطقه سومار و نقطه صفر مرزی سفر کردند و بر سر مزار اولین شهید جنگ تحمیلی که در این منطقه خاکسپاری شده، حاضر شدند.

اولین برنامه کاروان رضوی در منطقه سومار، حضور دریادمان شهدای گمنام این منطقه بود که مورد استقبال رسمی مرزبانی و ارتش جمهوری اسلامی در این منطقه قرار گرفتند.

برنامه دیگر کاروان رضوی در منطقه سومار، حضور بر سر مزار اولین شهید جنگ تحمیلی شهید “عباس آل بصوف” از اهالی خرمشهربود که در تاریخ 22 شهریور سال 59 در این منطقه به شهادت رسیده است.

سرهنگ حجت‌اله سراقی جانشین تیپ 284 خرم آباد، به کاروان رضوی خوشامد گفت و افزود: سربازان و رزمندگان با رشادت‌هایی که در این منطقه داشتند از آب و خاک ایران دفاع کردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست بیگانه بیافتد.

خدام رضوی سه هدیه ویژه را به سرهنگ سراقی، سرهنگ خواجه‌وند جانشین هنگ مرزی سومار و سروان شهبازی از فرماندهان هنگ مرزی سومار تقدیم کردند و نمک، تسبیح و عطر متبرک حرم مطهر رضوی را بین پرسنل و نیروهای مرزبانی و ارتش توزیع کردند.

قرار است این کاروان در ادامه برنامه‌های خود، بعداز ظهر امروز در گیلانغرب، دومین شهر مقاوم کشور حاضر شوند و این شهر را نیز به عطر رضوی معطر کنند.

این کاروان عصر دیروز نیز در مسجد مهدیه قصرشیرین حاضر شدند و مورد استقبال باشکوه مردم و مسولین کهبا وجودگرمای زیاد برای استقبال آمده بودند قرار گرفتند و در این مراسم هم بعد از برنامه‌های مداحلی، بسته‌های متبرک بین مردم توزیع شد./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *