امضاء تفاهم نامه همکاری پلیس آگاهی ناجا و بانک سپه

در مراسمی با حضور سردار مقیمی رییس پلیس آگاهی و مدیر عامل بانک سپه تفاهم نامه همکاری دو جانبه امضاء شد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، این تفاهمنامه به منظور ایجاد امنیت اقتصادی از طریق پیش بینی، پیشگیری، کنترل و مقابله با جرایم پولی و بانکی امضاء شد.

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی در این مراسم اظهار داشت: به منظور توسعه همکاری های مشترک و مشارکت دو جانبه در راستای تحقق عدالت و امنیت اقتصادی، پیشگیری و مبارزه با تخلفات و جرایم پولی و بانکی مقرر در قوانین، این تفاهم بین پلیس آگاهی و بانک سپه منعقد شده است.

سردار مقیمی با اشاره به موضوع تفاهم نامه افزود: آسیب شناسی حوزه جرایم پولی و بانکی و هم افزایی توانمندی ها و امکانات مشترک در جهت پیشگیری، کشف و مبارزه مستمر با جرایم پول و بانک برخی از موضوعات این تفاهم نامه است.

سردار مقیمی تبادل اطلاعات و تجربیات با استفاده از کلیه ظرفیت های موجود طرفین از قبیل نیروی انسانی، بانک های اطلاعاتی و … مطابق ضوابط و مقررات مربوطه را از دیگر موارد این تفاهم نامه مشترک بیان کرد.

وی با بیان اینکه پلیس آگاهی برای همکاری با بانک سپه آماده است خاطر نشان کرد: توسعه و گسترش هم اندیشی و مشارکت فعال در جهت تحقق اهداف و کشف جرایم پولی و بانکی در راستای همکاری با بانک سپه است.

رئیس پلیس آگاهی با اشاره به اینکه بانک سپه بانک مردمی و سالمی است گفت: بانک سپه جزو بانک های سرآمد در نظام مالی کشور است و ما به دنبال تعامل و همکاری های مشترک در اجرای تفاهم نامه هستیم.

بانک سپه آماده همکاری با پلیس برای ایجاد امنیت اقتصادی

در ابتدای این جلسه مدیرعامل بانک سپه با اشاره به قدمت نخستین بانک ایرانی ونهادینه بودن فرهنگ نظم و انضباط و سلامت کاری در بانک و نقش آفرینی بانک سپه در عرصه های مختلف اقتصادی بر حضور پررنگ در پروژه های ملی و اراده جدی بانک در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل تاکید کرد.

محد کاظم چقازردی برای مبارزه با فساد و کمک به تقویت امنیت اقتصادی در کشور با تاکید بر این که آماده همکاری در زمینه بهره برداری از پایگاه های اطلاعاتی در چارچوب قوانین و مقررات هستیم اظهار داشت: اعلام سیاست ها، طرح ها، برنامه ها و اولویت های مورد نظر که مستلزم همکاری پلیس است و تبادل مطالعات در زمینه شناخت فضای جرم برخی از وظایف و تعهدات بانک سپه در اجرای مفاد تفاهم نامه است.

چقازردی هم چنین با تشکر و قدردانی از اقدامات پلیس آگاهی ناجا درخصوص مبارزه مستمر با هرگونه فساد و جرم در حوزه های مالی و بانکی تصریح کرد: بانک سپه نیز آماده هرگونه همکاری دوجانبه و مشترک در راستای تحقق عدالت و امنیت اقتصادی است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *