به کارگيري پيشرفته ترين ابزار در پليس آگاهي ضروري است

جانشين پليس آگاهي ناجا با بيان اينکه اين پليس، توسعه اقدامات اطلاعاتي و علمي را به صورت هدفمند دنبال مي کند، گفت : به کارگيري پيشرفته ترين ابزار در پليس آگاهي ضروري است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سردار ” مسعود منفرد” در بازديد از پليس آگاهي استان اصفهان ضمن تبيين فرمايشات مقام معظم رهبري پيرامون قاچاق کالا  و در اولويت قرارگرفتن مبارزه با اين پديده در سال 95 اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا،ارز و  سرقت در کنار آموزش، تربيت کارآگاهان و کارشناسان از اولويت هاي اصلي ماموريتي پليس آگاهي در سال 95 مي باشد.

وي افزود: پليس آگاهي توسعه اقدامات اطلاعاتي و علمي را به صورت هدفمند دنبال مي کند و هدف ما رسيدن به جايگاه مناسب در اين زمينه است.

جانشين پليس آگاهي ناجا خاطرنشان کرد: جرايم نوظهور و در کنار آن  با پيچيده تر شدن جرايم با وجود بستر ها و زمينه هاي اجتماعي ارتکاب جرم ، لزوم بهره گيري از فناوري ها و تکنولوژي هاي نوين را در کشف جرم ضروري و اجتناب نا پذير ساخته است.

وي ادامه داد : ما همواره در تلاش هستيم پليس آگاهي را به پيشرفته ترين ابزار و تجهيزات مجهز نماييم تا کارآگاهان ما بتوانند با سهولت بيشتري جرايم را کشف و مجرمان را دستگير کنند.

سردار منفرد در پايان ضمن تقدير و تشکر از اقدامات بسيار خوب انجام شده در پليس آگاهي استان اصفهان  بر استفاده از تجارب پيشکسوتان آگاهي تاکيد کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *