مرزباني سد محکمي براي جلوگيري از ورود ناامني/ دستاوردهاي مرزباني مثالي زدني است

مشاور مقام معظم رهبري در امور ناجا، با تقدير از مجاهدت هاي مرزبانان در شرايط سخت خدمتي، سد محکم مرزبانان را مانع ورود نا امني به کشور دانست.

به گزارش سادس امير سرتيپ دکتر “محمد سهرابي” در گفت و گو با پايگاه خبري پليس با اشاره به سوابق خدمتي خود در مرزها و ارتباط چندين ساله با مسائل مرزي، گفت: وضعيت مرزهاي ما با دوران قبل از انقلاب اسلامي قابل مقايسه نيست و در هيچ دوراني مرزبانان ما با اين اقتدار در مرزها حضور نداشتند.

وي افزود: اقتدار امروز مرزها را مديون انقلاب اسلامي و رهبري داهيانه مقام معظم رهبري در راس نظام مقدس جمهوري اسلامي و فرماندهي کل قوا هستيم.

مشاور مقام معظم رهبري در امور نيروي انتظامي، با اشاره به ديدار با فرمانده مرزباني کشور بيان کرد : در حوزه مرزي ، دستاوردهاي مطلوب و پيشرفت هاي بسياري خوبي را مشاهده کردم که حاصل تلاش هاي مجدانه مرزبانان در اين جايگاه حساس کشور است.

امير سرتيپ سهرابي با اشاره به اهميت صيانت از مرزها، تصريح کرد: مسئله مرز از اهميت ويژه اي براي فرماندهي معظم کل قوا برخوردار است و اين اهميت بر گرفته از احاديث ائمه معصومين عليهما سلام و بصيرت و تدبير ايشان است؛ بنده نيز افتخار مي کنم که يک مرزبان و سرباز رهبري هستم.

وي با تاکيد بر تلاش همه دستگاه ها در جهت مبارزه با قاچاق براي کمک به اقتصاد کشور، افزود: دستگاه هاي متعدد در کشور براي تحقق اقتصاد مقاومتي و شعار سال وظايف مختلفي دارند و نيروي انتظامي در راس مبارزه با قاچاق و مرزباني در خط مقدم اين وظيفه است که تا کنون در اين مسير به خوبي تلاش کرده است.

مشاور مقام معظم رهبري در امور نيروي انتظامي در پايان با اشاره به شرايط سخت خدمتي در مرزها از تلاش مرزبانان کشور تقدير کرد و گفت : مرزبانان ما با اخلاق ديني و اسلامي در کنار مرزنشينان سد محکمي را در مرزها ايجاد کرده اند و امنيت کشور حاصل تلاش اين مجاهدان است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *