یک شب شوم برای زن جوان در خانه اش

کیفرخواست زن جوانی که مدعی است نامزدش را ناخواسته به قتل رسانده است از سوی بازپرس جنایی تهران صادر شد.
  به گزارش سادس به نقل از “جام نیوز”،  در این جنایت که آخرین روزهای فروردین امسال رخ داد، زن جوانی به نام شهرزاد، درجریان مشاجره و درگیری، نامزدش را با چاقو به قتل رساند. به دنبال اعلام این خبربه بازپرس ایلخانی و تیم جنایی، تحقیقات تخصصی دراین باره کلید خورد.

در ادامه مشخص شد عامل این جنایت کسی نیست جز نامزد مقتول. زن جوان در بازجویی‌ها درباره انگیزه قتل گفت: هرگزنمی خواستم نامزدم را به قتل برسانم. اما شب حادثه نامزدم به خانه ما آمده بود.چراکه قرار بود به خاطر اعتیادش از هم جدا شویم و می خواستیم دراین باره با هم حرف بزنیم.

پس از کمی صحبت بی‌نتیجه وخوردن شام اورفت اما نیمه‌شب دوباره به خانه‌ام بازگشت تا «شیشه» مصرف کند که با هم درگیر شدیم. نامزدم چاقویی را که در جاکفشی گذاشته بود، برداشت و به طرف من حمله کرد. می‌خواستم چاقو را بگیرم و از خانه بیرونش کنم که ناخواسته چاقو به گلویش اصابت کرد. بلافاصله هم موضوع را به اورژانس خبر دادم اما ضربه، کاری بود.

زن جوان درادامه با ابرازپشیمانی شدید، ازخانواده مقتول خواست به جوانی‌اش رحم کنند و او را ببخشند.

باتوجه به اظهارات زن جوان و اعتراف‌های صریح به قتل و نیز بازسازی صحنه قتل، بازپرس ایلخانی کیفرخواست زن جوان را صادر کرد. بدین ترتیب شهرزاد بزودی در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه خواهد رفت.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *