نیروی انتظامی در بین مردم محبوب است / اساسی ترین و مؤثرترین عرصه ها در جامعه، امنیت است

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران گفت: نیروی انتظامی در بین مردم محبوب است و مردم قدردان تلاش های شبانه روزی خدمتگزاران امنیت کشور هستند.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله “سید احمد خاتمی” در جمع کارکنان انتظامی استان فارس، با برشمردن تفاوت های نیروهای مسلح ایران اسلامی با سایر کشورها، اظهار داشت: نیروهای نظامی و انتظامی کشور عقیدتی و مردمی هستند و این مورد در هیچ کدام از کشورهای دنیا دیده نمی شود.

وی سردار “احمد علی گودرزی” فرمانده انتظامی استان را فرماندهی مسلط و با بینش عنوان کرد و افزود: یکی از تفاوت های نیروهای مسلح ایران با سایر کشورهای دنیا داشتن فرماندهانی همچون سردار گودرزی است.

آیت الله خاتمی موضوع ولایت فقیه و داشتن فرمانده معظم کل قوا را از دیگر ویژگی های نیروهای مسلح کشور عنوان کرد و گفت: ولایت مداری در نیروهای نظامی و انتظامی هم ارزش است و هم قانون محسوب می شود.

امام جمعه موقت تهران داشتن فرهنگ شهادت، نیروهای متعهد، آموزش های فنی و اعتقادی، رابطه خوب فرماندهی و زیر مجموعه و گزینش های دقیق و ارزشی را از دیگر ویژگی های نیروهای مسلح در نظام اسلامی عنوان کرد.

آیت الله خاتمی امنیت را اساسی ترین و مؤثرترین عرصه در جامعه دانست و افزود: قرآن کریم سه ویژگی برای داشتن یک جامعه مناسب نقل می کند که اولین آنها امنیت است.

وی حقی که نیروی انتظامی بر مردم و نظام اسلامی دارد را حق تکریم بیان داشت و گفت: جایگاه کارکنان نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی خدمتگزار باید شناخته شده و مورد تکریم قرار گیرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز طلایی ترین دوران نیروهای مسلح است و مردم ما قدردان همه تلاش های شما عزیزان هستند.

آیت الله خاتمی حق مردم بر نیروی انتظامی را خدمتگزاری مناسب و بدون منت به آن ها اعلام کرد و افزود: در نظام اسلامی مردم ارباب مسئولان و شایسته خدمت هستند و باید مورد تکریم قرار گرفته و عادلانه به آنها خدمت شود.

وی حق نظام اسلامی بر نیروی انتظامی را مدافع نظام بودن، داشتن بصیرت، تقویت فرهنگ شهادت و ولایت مداری عنوان کرد.

در ادامه، سردار احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی استان طی سخنانی با اشاره به فرمایشات آیت الله خاتمی پیرامون ویژگی های نیروهای مسلح در نظام اسلامی، گفت: مأموران نیروی انتظامی در استان فارس درک درستی از خدمت کردن دارند و گوش به فرمان مقام عظمای ولایت هستند.

وی ادامه داد: بسیاری از سبز پوشان نیروی انتظامی استان فارس اعلام آمادگی کرده اند تا در جمع مدافعان حرم حضور داشته باشند و در این راستا منتظر فرمان و اجازه ولی امر مسلمین هستند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به وجود فرهنگ شهادت در بین کارکنان نیروی انتظامی، افزود: باب شهادت هر روز بر روی کارکنان نیروی انتظامی باز است و خدمتگزاران مردم در نیروی انتظامی استان فارس نیز در این راه سر از پا نمی شناسند.

گودرزی تقویت روحیه دین باوری، تقویت قوای جسمانی، آموزش در سطوح مختلف و نظم و انضباط را اساس کار نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: پلیس فارس این موارد را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به کاهش ۵۳ درصدی جرایم کارکنان نیروی انتظامی استان، خاطرنشان کرد: قرارگاه جهادی صیانت در این راستا تشکیل و اقدامات بسیار مناسبی در این خصوص صورت گرفته است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *