حضور 42 ناوگروه ایران در خلیج عدن‌

‌فرمانده دانشگاه دریایی امام خمینی(ره) نوشهر گفت: در حال حاضر نیز 42ناوگروه در خلیج عدن با تعداد دانشجویان دریایی نوشهر در ماموریت هستند که نشانه توان و ظرفیت بالا دانشگاه علوم دریایی است.

‌به گزارش سادس ، امیر دریادارخرداد حكیمی در نشست شركت‌ها و فعالان اقتصادی غرب مازندران كه در سالن همایش‌های فرودگاه نوشهر برگزار شد، با اشاره به توانمندی‌های نیروی دریایی، اظهار كرد: نیروی دریایی دارای یگانهای شناور سطحی، زیر سطحی، بالگرد و زیردریایی است و پیچیده‌ترین علوم نیز در زیر دریا وجود دارد.

وی با بیان اینكه دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی نوشهر دارای سابقه 30 و چند ساله است، گفت: تمامی افسران حاضر در دانشگاه و فارغ‌التحصیلان دارای توانمندیهای زیادی در رشته‌های مختلف از جمله مكانیك و برق هستند كه در دریای جنوب نیز ‌حضور دارند.

فرمانده دانشگاه دریایی امام خمینی(ره) نوشهر افزود: نیروی دریایی در ساخت پیشرفته ترین تکنولوژی و فناوری در زمان اندک پیشرفت های قابل قبولی داشته‌اند و در حال حاضر نیز‌ 42 ناوگروه در خلیج عدن با تعداد دانشجویان دریایی نوشهر در مأموریت هستند که نشانه توان و ظرفیت بالا دانشگاه علوم دریایی است

دریادار حکیمی با اشاره به وجود كارگاه های پیشرفته آموزشی در این دانشگاه  برای  دانشجویان، تصریح كرد: یكی از نیازهای اصلی دانشگاه گسترش فضای فیزیكی است تا بتوان فعالیت‌ها را گسترش داد و در این خصوص نیازمند حمایت مسئولان شهرستانی و استانی است.

وی حضور و سفر مقام معظم رهبری را به این دانشگاه مایه خیر و بركت زیاد دانست و گفت: هر سه سال‌ این دانشگاه سعادت میزبانی از مقام معظم رهبری را دارد كه تنها دانشگاهی كه ایشان حداقل 48 ساعت را در این دانشگاه حضور دارند‌.

به گزارش ایسنا،  مدیر مرکز رشد واحدهای فناور نوشهر نیز ‌در ادامه با اشاره به خدمات وسرویس های تخصصی درپارک علم وفناوری، گفت: مركز رشد از كسب و كارهای كوچك حمایت می كند.

مجید یوسفی به مزایا و خدمات و عضویت شرکت‌ها در پارک علم و فناوری پرداخت و افزود: ‌معافیت مالیات عملکرد سالیانه شرکت‌های مستقر به مدت 20 سال از زمان صدور مجوز معافیت از پرداخت هرگونه عوارض حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده واردات تجهیزات در زمینه تخصصی، امکان استفاده از سرمایه گذاری خارجی مطابق با مناطق آزاد تجاری و اقتصادی از جمله مزایای عمومی و قانونی عضویت و استقرار شرکت ها در پارک علم و فناوری است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *