سیاست پوتین در قبال سوریه هوشمندانه است

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با بیان این‌که «تا آخر در کنار مقاومت و سوریه ایستاده‌ایم»، گفت: سیاست پوتین در کمک به سوریه و مقابله با تروریسم در سوریه هوشمندانه است

حسین امیرعبداللهیان در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: محور آمریکا و رژیم صهیونیستی مبدع و محرک عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی به نام ‘داعش و جبهه النصره’ هستند.

وی ادامه داد : صهیونیست‌ها با این اقدام، منطقه و حتی غرب را ناامن ساخته و آن‌ها را با بحران آوارگان و تروریسم مواجه کرده‌اند. از ابتدای بحران سوریه، سرزمین اشغالی فلسطین به پناهگاه و محل مداوای تروریست‌های تکفیری مبدل شده است و تروریست‌های تکفیری هیچ اقدامی علیه رژیم نامشروع اسراییل نمی‌کنند، چون اساسا توسط صهیونیست‌ها تغذیه و هدایت می‌شوند.

وی تاکید کرد : ما با قامت ایستاده و با صدای بلند از سوریه، عراق و کشورهای در معرض تهدید تروریسم در منطقه حمایت می‌کنیم و آن را در راستای امنیت جمعی منطقه و امنیت ملی کشورمان می‌دانیم.

این دیپلمات کشورمان خاطرنشان کرد : آمریکا و برخی بازیگران خارجی در سوریه و عراق با پیگیری سیاست نادرست استفاده ابزاری از تروریسم، مانع جدی تحقق امنیت و ثبات منطقه هستند.

وی با تاکید بر این‌که «سیاست پوتین در کمک به سوریه و مقابله با تروریسم در سوریه هوشمندانه است» گفت: حزب الله لبنان سهم بزرگی در مبارزه با تروریسم و امنیت منطقه و لبنان دارد و ما به آن افتخار می‌کنیم.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با بیان این‌که «از ابتکار عمل سازمان ملل در تحقق راه حل سیاسی مبتنی بر اراده واقعی مردم سوریه حمایت می‌کنیم»، گفت: بی‌تردید صهیونیست ها و تروریست‌ها عامل اصلی کشتارمردم سوریه هستند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *