شرط تاثير گذاري آموزش ، استمرار آن است

فرمانده يگان ويژه ناجا ، آموزش مستمر كاركنان را از جمله عوامل موفقيت اين يگان دانست و تصريح كرد : آموزش از اصول هميشگي و تعطيل ناپذير در كليه سازمان ها بوده و شرط اصلي تاثير گذاري آن نيز استمرار است .

به گزارش سادس به نقل از سایت  پليس،سردار” حسن كرمي”در جمع فرماندهان و كاركنان يگان ويژه ناجا گفت: آموزش از اصول هميشگي و تعطيل ناپذير در كليه سازمان ها بوده و شرط اصلي تاثير گذاري آن نيز استمرار است .

وي با اشاره به اينکه آموزش نه يك نهاد است و نه يك دوره افزود: آموزش مجموعه فعاليت هايي است كه در خدمت پرورش و كارآموزي قرار مي گيرد.

سردار کرمي، ارتقاء آمادگي جسماني ، عملياتي و بصيرتي را اولويت يگان ويژه در سال جديد دانست و يادآور شد: نمي خواهيم به صورت يک بعدي به تجهيزات و لوازم بپردازيم بلكه علاوه بر آمادگي جسماني و عملياتي در يگان ويژه ، مي بايست در حوزه علمي و بصيرتي، برنامه ها و ارزيابي هاي زيادي داشته باشيم.

اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينكه يگان ويژه يک يگان قديمي و کار آزموده است افزود: بر اين اساس ، بايد آموزش هاي جديد را بر سه اصل ارتقاء آمادگي جسماني ،عملياتي و بصيرتي با هم در اولويت قرار گيرند.

  سردار کرمي تصريح كرد : به منظور يكنواخت سازي و بازخوردگيري آموزش هايي که در طول چند سال اخير ارائه شده ،معاونت آموزش ستاد كل نيروهاي مسلح بر آن شد كه از يگان هاي سراسر نيرو هاي مسلح بصورت منتخب و الگو،گردانهايي را انتخاب و تحت آزمايش عملياتي و ميداني قرار دهد كه در اين راستا يگان ويژه خراسان رضوي به عنوان گردان آزمايش دهنده در سطح ناجا انتخاب شده است.

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا يادآورشد :گردان يگان ويژه خراسان رضوي به عنوان گردان نمونه يگان هاي ويژه ناجا مورد ارزيابي قرار مي گيرد،اين همان آموزش ها و برنامه هايي است كه کارکنان در طول سال فرا مي گيرند.

سردار کرمي با اشاره به اينکه ، اين آزمايش در طول يك برنامه سه روزه ارائه مي شود ، آموزش مستمر كاركنان را از جمله عوامل موفقيت يگان ويژه دانست و تصريح كرد : هدف يگان ويژه بايد ارتقا توان رزمي و عملياتي، دانش و مهارت و استاندارد سازي رفتار كاركنان و رشد و تعالي فردي آنها در مواجهه با مردم باشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *