شرط تاثیر گذاری آموزش ، استمرار آن است

فرمانده یگان ویژه ناجا ، آموزش مستمر کارکنان را از جمله عوامل موفقیت این یگان دانست و تصریح کرد : آموزش از اصول همیشگی و تعطیل ناپذیر در کلیه سازمان ها بوده و شرط اصلی تاثیر گذاری آن نیز استمرار است .

به گزارش سادس به نقل از سایت  پلیس،سردار” حسن کرمی”در جمع فرماندهان و کارکنان یگان ویژه ناجا گفت: آموزش از اصول همیشگی و تعطیل ناپذیر در کلیه سازمان ها بوده و شرط اصلی تاثیر گذاری آن نیز استمرار است .

وی با اشاره به اینکه آموزش نه یک نهاد است و نه یک دوره افزود: آموزش مجموعه فعالیت هایی است که در خدمت پرورش و کارآموزی قرار می گیرد.

سردار کرمی، ارتقاء آمادگی جسمانی ، عملیاتی و بصیرتی را اولویت یگان ویژه در سال جدید دانست و یادآور شد: نمی خواهیم به صورت یک بعدی به تجهیزات و لوازم بپردازیم بلکه علاوه بر آمادگی جسمانی و عملیاتی در یگان ویژه ، می بایست در حوزه علمی و بصیرتی، برنامه ها و ارزیابی های زیادی داشته باشیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه یگان ویژه یک یگان قدیمی و کار آزموده است افزود: بر این اساس ، باید آموزش های جدید را بر سه اصل ارتقاء آمادگی جسمانی ،عملیاتی و بصیرتی با هم در اولویت قرار گیرند.

  سردار کرمی تصریح کرد : به منظور یکنواخت سازی و بازخوردگیری آموزش هایی که در طول چند سال اخیر ارائه شده ،معاونت آموزش ستاد کل نیروهای مسلح بر آن شد که از یگان های سراسر نیرو های مسلح بصورت منتخب و الگو،گردانهایی را انتخاب و تحت آزمایش عملیاتی و میدانی قرار دهد که در این راستا یگان ویژه خراسان رضوی به عنوان گردان آزمایش دهنده در سطح ناجا انتخاب شده است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا یادآورشد :گردان یگان ویژه خراسان رضوی به عنوان گردان نمونه یگان های ویژه ناجا مورد ارزیابی قرار می گیرد،این همان آموزش ها و برنامه هایی است که کارکنان در طول سال فرا می گیرند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه ، این آزمایش در طول یک برنامه سه روزه ارائه می شود ، آموزش مستمر کارکنان را از جمله عوامل موفقیت یگان ویژه دانست و تصریح کرد : هدف یگان ویژه باید ارتقا توان رزمی و عملیاتی، دانش و مهارت و استاندارد سازی رفتار کارکنان و رشد و تعالی فردی آنها در مواجهه با مردم باشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *