يگان ويژه؛ ذخيره استراتژيک و راهبردي ناجا است/ تداوم آموزش ؛ رمز موفقيت ماموريت ها

جانشين فرمانده ناجا با اشاره به حرفه اي بودن يگان ويزه گفت : اين پليس تخصصي ذخيره استراتژيک و راهبردي ناجاست و بايد رمز موفقيت اين يگان را آموزش ، تمرين و ممارست معرفي کرد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار” اسکندر مومني” در جمع کارکنان  يگان ويژه استان آذربايجان غربي اظهار کرد: آموزش يک نياز غير قابل انکار است و بايد در نيروي انتظامي به صورت مستمر و هدفمند دنبال شود.

وي افزود : توجه  به امر آموزش افزايش سطح آگاهي و توان رزمي کارکنان را به دنبال خواهد داشت.

جانشين فرمانده ناجا در ادامه به ابعاد مختلف ماموريتي نيروي انتظامي اشاره و بيان کرد: سطوح مقابله در نيروي انتظامي داراي سه  لايه است که اولين سطح؛ پاسگاه يا کلانتري است که در صورت بروز مورد خلاف قانوني  اقدام مي کند.

وي ادامه داد : در مرحله دوم و در صورت نياز دومين سطح ؛ “يگان امداد” وارد عمل شده و در نهايت  سومين   عالي ترين، حرفه اي ترين واحد  بر مبناي نوع ماموريت ،  “يگان ويژه” است.

اين مقام ارشد انتظامي تاکيد کرد: يگان ويژه ؛ حرفه اي و آماده ترين نيرو و به عبارت تخصصي ذخيره استراتژيک و راهبردي ناجاست و رمز موفقيت اين يگان را بايد آموزش ، تمرين و ممارست معرفي کرد.

سردار مومني بيان کرد: آموزش مستمر يگاني، انفرادي و به کارگيري تجهيزات بايد به طور مداوم سازماندهي شود  تا نتايج آن در ماموريت هاي ابلاغي به نحوه مطلوبي نمايان شود.

جانشين فرمانده ناجا در پايان با تقدير از تلاش هاي  فرمانده يگان هاي ويژه ناجا در طرح ريزي و اجراي برنامه هاي به روز و مدرن آموزشي ، گفت : صرف منابع در امر آموزش هزينه محسوب نمي شود بلکه اين امر سرمايه گذاري براي آينده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *