یگان ویژه؛ ذخیره استراتژیک و راهبردی ناجا است/ تداوم آموزش ؛ رمز موفقیت ماموریت ها

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به حرفه ای بودن یگان ویزه گفت : این پلیس تخصصی ذخیره استراتژیک و راهبردی ناجاست و باید رمز موفقیت این یگان را آموزش ، تمرین و ممارست معرفی کرد.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار” اسکندر مومنی” در جمع کارکنان  یگان ویژه استان آذربایجان غربی اظهار کرد: آموزش یک نیاز غیر قابل انکار است و باید در نیروی انتظامی به صورت مستمر و هدفمند دنبال شود.

وی افزود : توجه  به امر آموزش افزایش سطح آگاهی و توان رزمی کارکنان را به دنبال خواهد داشت.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه به ابعاد مختلف ماموریتی نیروی انتظامی اشاره و بیان کرد: سطوح مقابله در نیروی انتظامی دارای سه  لایه است که اولین سطح؛ پاسگاه یا کلانتری است که در صورت بروز مورد خلاف قانونی  اقدام می کند.

وی ادامه داد : در مرحله دوم و در صورت نیاز دومین سطح ؛ “یگان امداد” وارد عمل شده و در نهایت  سومین   عالی ترین، حرفه ای ترین واحد  بر مبنای نوع ماموریت ،  “یگان ویژه” است.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: یگان ویژه ؛ حرفه ای و آماده ترین نیرو و به عبارت تخصصی ذخیره استراتژیک و راهبردی ناجاست و رمز موفقیت این یگان را باید آموزش ، تمرین و ممارست معرفی کرد.

سردار مومنی بیان کرد: آموزش مستمر یگانی، انفرادی و به کارگیری تجهیزات باید به طور مداوم سازماندهی شود  تا نتایج آن در ماموریت های ابلاغی به نحوه مطلوبی نمایان شود.

جانشین فرمانده ناجا در پایان با تقدیر از تلاش های  فرمانده یگان های ویژه ناجا در طرح ریزی و اجرای برنامه های به روز و مدرن آموزشی ، گفت : صرف منابع در امر آموزش هزینه محسوب نمی شود بلکه این امر سرمایه گذاری برای آینده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *