نیروی انتظامی بازوی ولایت است/ محسوس بودن روحیه ولایت مداری در ناجا

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره بازوی ولایت بوده، گفت: روحیه ولایت مداری در حوزه ماموریتی ناجا محسوس است.

 به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله “ابوالقاسم یعقوبی” در دیدار فرماندهان انتظامی استان خراسان شمالی ضمن تبریک دهه کرامت، با بیان اینکه پیرو اهل بیت بودن یک عنایت است، افزود: علیرغم درگیری و ناامنی در کشورهای همسایه، با عنایات اهل بیت و امام رضا(ع) شاهد آرامش، امنیت و همزبانی در کشورمان هستیم که اینها جز با ولایت مداری به دست نمی آید.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همواره بازوی ولایت بوده، تصریح کرد: ناجا در همه صحنه ها و ماموریت ها امتحانش را پس داده و همواره خوش درخشیده است.

آیت الله یعقوبی با بیان اینکه همه نیروهای مسلح در کشور دیده بان و حافظ عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در جلوی نیروهای مسلح حرکت کرده و به زیبایی انجام وظیفه می کند.

این مقام مسئول همچنین یادآور شد: مبارزه با قاچاق، ناامنی ها، ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی و مبارزه با بی نظمی ها از جمله وظایف نیروی انتظامی است که به زیبایی انجام می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی از مدیریت و عملکرد سردار مظاهری فرمانده انتظامی استان تقدیر و تشکر کرد و افزود: همدلی و هماهنگی که بین عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات و دیگر حوزه ها وجود دارد نشان دهنده همدلی و باور ولایت است.

آیت الله یعقوبی در ادامه بیان داشت: محور اصلی ما ولایت فقیه است که باید براساس رهنمودهای ایشان، زندگی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حوزه کاری خود را تنظیم کنیم.

وی با تاکید بر حفظ اقتدار ناجا، تصریح کرد: نیروی انتظامی باید اقتدار خود را در جهت اقتدار نظام به کار گیرد تا روز به روز شاهد یک جامعه قدرتمند، قانونمند، ولایت مدار و دارای هنجارهای اخلاقی باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در پایان با قدردانی از عملکرد نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت، خاطرنشان کرد: روحیه ولایت مداری در استان خراسان شمالی در راس امور قرار دارد و این روحیه در حوزه فرماندهی انتظامی استان نیز محسوس است.

سردار “علیرضا مظاهری” فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت: ناجا یکی از معدود سازمان هایی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد و از شرح وظایف گسترده ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه ناجا یکی از سازمان هایی است که چندین ماموریت مختلف بر عهده دارد، افزود: عمده ترین این ماموریت ها برقراری نظم و امنیت، حفاظت و حراست از مرزها و مهمترین وظیفه دیگر آن حفاظت و حراست از ارزشهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ناجا در تمامی زمینه ها حضور فعال و موفقی داشته، بیان داشت: نیروی انتظامی با شروع جنگ تحمیلی اولین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه همچنان باب شهادت در نیروی انتظامی باز است، خاطرنشان کرد: فرماندهان، مدیران و کارکنان انتظامی به عهدی که با شهداء و بیعتی که با مقام معظم رهبری بسته اند، در دفاع از ارزش های نظام هیچ گونه کوتاهی نخواهند کرد.

سردار مظاهری در پایان با اشاره به تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی استان خراسان شمالی تصریح کرد: جرایم خشن همچون سرقت مسلحانه در این استان کاهش چشمگیری داشته و درصد کشفیات جرایم رشد قابل قبولی داشته است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *