نيروي انتظامي بازوي ولايت است/ محسوس بودن روحيه ولايت مداري در ناجا

نماينده ولي فقيه در استان خراسان شمالی با بيان اينکه نيروي انتظامي همواره بازوي ولايت بوده، گفت: روحيه ولايت مداري در حوزه ماموريتي ناجا محسوس است.

 به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، آيت الله “ابوالقاسم يعقوبي” در ديدار فرماندهان انتظامي استان خراسان شمالي ضمن تبريک دهه کرامت، با بيان اينکه پيرو اهل بيت بودن يک عنايت است، افزود: عليرغم درگيري و ناامني در کشورهاي همسايه، با عنايات اهل بيت و امام رضا(ع) شاهد آرامش، امنيت و همزباني در کشورمان هستيم که اينها جز با ولايت مداري به دست نمي آيد.

وي با بيان اينکه نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران همواره بازوي ولايت بوده، تصريح کرد: ناجا در همه صحنه ها و ماموريت ها امتحانش را پس داده و همواره خوش درخشيده است.

آيت الله يعقوبي با بيان اينکه همه نيروهاي مسلح در کشور ديده بان و حافظ عزت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هستند، خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي در جلوي نيروهاي مسلح حرکت کرده و به زيبايي انجام وظيفه مي کند.

اين مقام مسئول همچنين يادآور شد: مبارزه با قاچاق، ناامني ها، ناهنجاري هاي اجتماعي و اخلاقي و مبارزه با بي نظمي ها از جمله وظايف نيروي انتظامي است که به زيبايي انجام مي دهد.

نماينده ولي فقيه در استان خراسان شمالي از مديريت و عملکرد سردار مظاهري فرمانده انتظامي استان تقدير و تشکر کرد و افزود: همدلي و هماهنگي که بين عقيدتي سياسي، حفاظت اطلاعات و ديگر حوزه ها وجود دارد نشان دهنده همدلي و باور ولايت است.

آيت الله يعقوبي در ادامه بيان داشت: محور اصلي ما ولايت فقيه است که بايد براساس رهنمودهاي ايشان، زندگي سياسي، اجتماعي، اقتصادي و حوزه کاري خود را تنظيم کنيم.

وي با تاکيد بر حفظ اقتدار ناجا، تصريح کرد: نيروي انتظامي بايد اقتدار خود را در جهت اقتدار نظام به کار گيرد تا روز به روز شاهد يک جامعه قدرتمند، قانونمند، ولايت مدار و داراي هنجارهاي اخلاقي باشيم.

نماينده ولي فقيه در استان خراسان شمالي در پايان با قدرداني از عملکرد نيروي انتظامي در تامين نظم و امنيت، خاطرنشان کرد: روحيه ولايت مداري در استان خراسان شمالي در راس امور قرار دارد و اين روحيه در حوزه فرماندهي انتظامي استان نيز محسوس است.

سردار “عليرضا مظاهري” فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي نيز در اين ديدار گفت: ناجا يکي از معدود سازمان هايي است که بيشترين ارتباط را با مردم دارد و از شرح وظايف گسترده اي برخوردار است.

وي با بيان اينکه ناجا يکي از سازمان هايي است که چندين ماموريت مختلف بر عهده دارد، افزود: عمده ترين اين ماموريت ها برقراري نظم و امنيت، حفاظت و حراست از مرزها و مهمترين وظيفه ديگر آن حفاظت و حراست از ارزشهاي نظام جمهوري اسلامي ايران است.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينکه از بدو پيروزي انقلاب اسلامي ناجا در تمامي زمينه ها حضور فعال و موفقي داشته، بيان داشت: نيروي انتظامي با شروع جنگ تحميلي اولين شهيد را تقديم انقلاب اسلامي کرد.

فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي با بيان اينکه همچنان باب شهادت در نيروي انتظامي باز است، خاطرنشان کرد: فرماندهان، مديران و کارکنان انتظامي به عهدي که با شهداء و بيعتي که با مقام معظم رهبري بسته اند، در دفاع از ارزش هاي نظام هيچ گونه کوتاهي نخواهند کرد.

سردار مظاهري در پايان با اشاره به تلاش شبانه روزي ماموران انتظامي استان خراسان شمالي تصريح کرد: جرايم خشن همچون سرقت مسلحانه در اين استان کاهش چشمگيري داشته و درصد کشفيات جرايم رشد قابل قبولي داشته است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *