ارتش سوریه آماده ورود به “نبرد بزرگ ” با گروه های تروریستی / آزادی حلب نزدیک شده است ؟

نیروهای ارتش سوریه طی روزهای اخیر ضمن اجرای عملیات علیه گروه های تروریستی در حلب، حلقه محاصره عناصر تروریست را به منظور آزادی کامل این شهر تنگ تر کرده اند.

به گزارش سادس به نقل از گروه میزان ، سانا گزارش داد: نیروی هوایی ارتش سوریه ده ها خودروی مجهز به مسلسل وحامل مهمات در ریف جنوبی شهر حلب را نابود کرد.

در این عملیات هوایی شمار زیادی از تروریست ها به هلاکت رساند.

ارتش سوریه آماده ورود به

همچنین ارتش سوریه موفق شد که تلاش تروریست های النصره را برای نفوذ به شهر القنیطره ناکام بگذارد.

از سوی دیگر نیروهای ارتش سوریه و همپیمانانش برای آغاز عملیاتی گسترده جهت بیرون راندن گروه های تروریستی از حلب آماده می‌ شوند.

ارتش سوریه آماده ورود به

بنابر گزارش ها ارتش سوریه و همپیمانانش تجهیزات و پشتیبانی‌های لازم را برای بازستاندن مناطق جنوب غربی حلب آماده کرده و عملیات ممکن است در هر لحظه آغاز شود.

ارتش سوریه آماده ورود به

در همین حال مرکز دیده‌‌بان حقوق بشر سوریه اذعان کرد که ارتش سوریه و همپیمانانش خود را برای نبردی سرنوشت ساز آماده می کنند.

همچنین وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که شش فروند بمب افکن روسیه از نوع “تو-22-ام-2” امروز دوشنبه از این کشور به پرواز درآمده و حملاتی را علیه مقرهای داعش در شرق و شمال غرب شهر تدمر سوریه اجرا کردند.

بنابر گزارش ها بمب افکن های روسیه حملاتی را به وسیله بمب های هدایت شونده علیه مواضع داعش در شرق و شمال غرب شهر تدمر نزدیک مناطق السخنه و آراک به اجرا درآوردند.

ارتش سوریه آماده ورود به

وزارت دفاع روسیه افزود که جنگنده های روسیه پس از اجرای عملیات خود در خاک سوریه به این کشور بازگشتند.

مسکو این عملیات هوایی در سوریه را موفقیت آمیز خواند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *