یک کشته و چهار مجروح در تصادف محور باخرز – تایباد

گروه استان ها- خراسان رضوی – تصادف سه دستگاه خودرو در محور “باخرز-تایباد” یک کشته و چهار مجروح برجای گذاشت.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “علی میر جردوی” فرمانده انتظامی شهرستان “باخرز” در تشریح این خبر گفت: ساعت ۲۰:۰۰ شب گذشته یک فقره تصادف فوتی در محور باخرز- تایباد محدوده “پل پسکوهی” به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری مرکز و پلیس راه تایباد به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که یک دستگاه وانت سایپا حامل نبشی آهن که از تایباد به سمت باخرز در حرکت بوده با یک دستگاه وانت دیگر حامل پیاز زعفران از محور مخالف در حرکت بوده برخورد می کند و خودرو حامل بار پیاز به سمت شانه خاکی جاده منحرف می شود.

در ادامه یک دستگاه خودرو پراید با پنج نفر سرنشین که از باخرز به سمت تایباد در حرکت بوده با خودرو سایپا حامل بار آهن برخورد می کند.

وی تصریح کرد: در این سانحه راننده ۳۸ ساله خودرو پراید به نام (رحمان) در دم فوت و چهار سرنشین دیگر پراید که همگی اعضای یک خانواده بودند مجروح و با کمک تیم های امدادی به مرکز درمانی شهر باخرز منتقل شدند.

سرهنگ میرجردوی خاطر نشان کرد: کارشناس پلیس راه علت وقوع این حادثه را انحراف به چپ خودرو وانت حامل بار آهن اعلام کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان باخرز با ابراز تاسف از این سانحه از شهروندان خواست در هنگام رانندگی هوشیاری کامل خود را حفظ کرده و با رعایت قوانین ضامن سلامتی خود و دیگران باشند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *