يک کشته و چهار مجروح در تصادف محور باخرز – تايباد

گروه استان ها- خراسان رضوي – تصادف سه دستگاه خودرو در محور “باخرز-تايباد” يک کشته و چهار مجروح برجاي گذاشت.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،سرهنگ “علي مير جردوي” فرمانده انتظامي شهرستان “باخرز” در تشريح اين خبر گفت: ساعت 20:00 شب گذشته يک فقره تصادف فوتي در محور باخرز- تايباد محدوده “پل پسکوهي” به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام و بلافاصله تيمي از ماموران کلانتري مرکز و پليس راه تايباد به محل اعزام شدند.

وي افزود: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد که يک دستگاه وانت سايپا حامل نبشي آهن که از تايباد به سمت باخرز در حرکت بوده با يک دستگاه وانت ديگر حامل پياز زعفران از محور مخالف در حرکت بوده برخورد مي کند و خودرو حامل بار پياز به سمت شانه خاکي جاده منحرف مي شود.

در ادامه يک دستگاه خودرو پرايد با پنج نفر سرنشين که از باخرز به سمت تايباد در حرکت بوده با خودرو سايپا حامل بار آهن برخورد مي کند.

وي تصريح کرد: در اين سانحه راننده 38 ساله خودرو پرايد به نام (رحمان) در دم فوت و چهار سرنشين ديگر پرايد که همگي اعضاي يک خانواده بودند مجروح و با کمک تيم هاي امدادي به مرکز درماني شهر باخرز منتقل شدند.

سرهنگ ميرجردوي خاطر نشان کرد: کارشناس پليس راه علت وقوع اين حادثه را انحراف به چپ خودرو وانت حامل بار آهن اعلام کرده است.
فرمانده انتظامي شهرستان باخرز با ابراز تاسف از اين سانحه از شهروندان خواست در هنگام رانندگي هوشياري کامل خود را حفظ کرده و با رعايت قوانين ضامن سلامتي خود و ديگران باشند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *