قرارگاه امام علي(ع) براي اربعين برنامه‌ريزي مي‌کند

فرمانده انتظامي استان -ایلام – گفت: براي تأمين امنيت زائران اربعين مرز مهران در حال برنامه‌ريزي هستيم و در اين راستا قرارگاه امام علي(ع) عمليات‌هاي پليس در تمام حوزه‌هاي امنيتي و ترافيکي تشکيل‌شده است.

به گزارش سادس ، سردار “نورعلي ياري” در گفت و گو با پايگاه خبري پليس با تبريک روز خبرنگار،اظهار کرد: خبرنگاري حرفه‌اي مهم و رسالتي خطير است که هرکسي نمي‌تواند در اين حوزه اثرگذار باشد چون کاري سخت است و ظرافت‌هاي خاص خود را دارد.

وي با اشاره به نقش بسيار مهم رسانه‌ها در توليد امنيت، ادامه داد: رسانه در عرصه‌هاي مختلف به‌خوبي از انقلاب و نظام پشتيباني کردند که نمونه‌ اين حمايت را در فتنه 88 شاهد بوديم.

فرمانده انتظامي استان ايلام با اشاره به اينکه قدرت دفاعي و ديپلماسي ايران اسلامي دشمنان را زمينگير کرده، تصريح کرد: اگر همه مسئولان دستورات و رهنمودهاي رهبري را انجام دهند از گردنه و پيچ تاريخي تحريم هم عبور مي‌کنيم و نظام سرفراز مي‌شود.

وي ادامه داد: در حوزه تأمين نظم و امنيت در استان تدابير خوبي انديشيده شده و از همه مهم‌تر براي تأمين امنيت زائران اربعين مرز مهران در حال برنامه‌ريزي هستيم و در اين راستا قرارگاه امام علي(ع) ويژه عمليات‌هاي پليس در تمام حوزه‌هاي امنيتي و ترافيکي در ستاد انتظامي استان تشکيل‌شده است.

سردار ياري با تأکيد بر اينکه تلاش داريم دغدغه‌هاي زائران در سال گذشته رفع شود که زائران در کمال امنيت و سلامت زائران در اين رزمايش شرکت کنند، تصريح کرد: با مخلان نظم و امنيت بخصوص در ايام اربعين با تمام توان برخورد مي‌کنيم و قاطعيت تمام به رخ مخلان کشيده مي‌شود.

وي با تاکيد بر اينکه زائران اربعين مرز مهران هيچ‌گونه نگراني نداشته باشند و تمام رده‌هاي پليس با همکاري ديگر دستگاه‌هاي امنيتي و اطلاعاتي پاي‌کار هستند، ادامه داد: ورودي‌ها و گلوگاه‌هاي ايلام براي قاچاقچيان ناامن شده و اجازه ورود کالاي قاچاق نمي‌دهيم چون قاچاق خط قرمز پليس ايلام است و به‌هيچ‌وجه کوتاه نمي‌آييم.

فرمانده انتظامي ايلام با اشاره به اينکه اقدامات پليسي به‌تنهايي کارساز نيست، گفت: دستگاه‌هاي فرهنگي بايد به‌صورت جدي پاي‌کار بيايند و در حال حاضر عملکرد آن‌ها کفايت نمي‌کند.

وي با تأکيد بر اينکه عدم جاده مناسب موجب نگراني مردم استان شده و ايلام در همه عرصه‌ها براي حفظ نظام و انقلاب پاي‌کار بوده‌اند ، افزود: مسئولان ارشد نظام به جاده‌هاي ايلام توجه ويژه کنند.
سردار ياري به استمرار طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و برخورد با بي‌حجابي و بدحجابي اشاره کرد و گفت: مبارزه با اراذل اوباش و مزاحمان نواميس مردم در دستور کار پليس استان است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *