تقدیر از بانک صنعت و معدن در شورای معاونان وزارت صنعت ، معدن و تجارت

در هفتاد و سومین جلسه شورای معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت از مدیرعامل و همكاران بانك صنعت و معدن در راستای اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تقدیر شد.
به گزارش سادس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن،این شورا پس از استماع گزارش قائم مقام وزیر در امور تولید و معاون امور صنایع در خصوص طرح رونق تولید و ارایه نقطه نظرات اعضای شورا ، ضمن تاكید بر اهتمام ویژه به اجرای برنامه ها و اقدامات جاری این طرح در مسیر سیاست های اقتصاد مقاومتی از بانك صنعت و معدن قدردانی كرد.
یادآور می شود هفته گذشته نشست مشترك روسای سازمان های صنعت ، معدن و تجارت و سرپرستی استانی شعب بانك صنعت و معدن با موضوع حمایت از صنایع كوچك ، اولویت اقتصاد مقاومتی ،و با هدف برنامه ریزی برای اجرای طرح رونق تولید به میزبانی این بانك برگزار شد.
در ضمن گفتنی است طرح رونق تولید توسط وزارت صنعت،معدن و تجارت و برای كمك به واحدهای صنعتی ناكارامد ، با پیشرفت بالای ٦٠ درصد كه تعداد آن ها در مرحله اول به ١٠ هزار واحد می رسد تدوین شده است و مقرر شده است كه تا پایان شهریور ماه امسال پرداخت های لازم به این واحد ها صورت گیرد.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *