تجهیزات یگان های ویژه ناجا؛ تخصصی و حرفه‌ای است / تداوم آموزش همچنان در دستور کار

فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه تجهیزات این یگان تخصصی،فنی و حرفه‌ای است، گفت : تداوم برنامه های آموزشی همچنان در دستور کار است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار “حسن کرمی” در تشریح جزئیات نحوه آموزش کارکنان یگان ویژه، در جمع کارکنان یگان ویژه استان آذربایجان غربی، اظهار کرد: کارکنان یگان ویژه باید متناسب با نوع تهدیدات مورد آموزش قرارگیرند و بر همین اساس، توانمندی، سرعت عمل و افزایش حرفه‌ای‌گرایی از مصادیقی است که باید نسبت به دستیابی و ارتقاء آن تلاش بیشتری صورت گیرد، چراکه آموزش مهمترین هدف یگان ویژه است.

وی با بیان اینکه اقتدار و توانمندی یگان های ویژه بسیار حائز اهمیت است، افزود: یکی از راه‌های رسیدن به اقتدار در این نیرو، تربیت نیروهای انسانی متخصص است، چرا که نیروی انسانی در هر سازمان نقش بسیارمهمی در رسیدن به اهداف تعیین شده دارد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا ادامه داد : آموزش‌های کارکنان یگان ویژه در سه بخش آمادگی جسمانی، عملیاتی و بصیرتی تعریف شده است.

این مقام ارشد انتظامی در تشریح وضعیت آمادگی جسمانی نیروهای یگان ویژه ، مطرح کرد : کارکنان یگان ویژه بنا به نوع ماموریت‌شان، باید بسیار قوی باشند؛ به گونه‌ای که بتوانند ساعت‌ها با تجهیزات و یا بدون تجهیزات راه رفته و از نظر تخصصی نیز باید به رزم ویژه نگاه ویژه ای داشته باشند که فراگرفتن این فنون به عنوان یک اصل اساسی در یگان طرح ریزی شده است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در ادامه با بیان اینکه آمادگی عملیاتی و فراگرفتن نحوه استفاده و به کارگیری تجهیزات بسیار اهمیت دارد، افزود : تجهیزات یگان های ویژه ناجا ، تخصصی ،بسیار فنی و حرفه‌ای است؛ به گونه‌ای که نیروهای این یگان باید نحوه استفاده صحیح از این تجهیزات را فراگرفته و علاوه بر آن باید با تاکتیک و تجهیزات جدید دنیا آشنا شوند که در قالب برنامه‌های آموزشی این مهم در دستور کار قرار دارد.

سردار کرمی در پایان به آموزش‌هایی همچون شناخت جریان‌های سیاسی، تراکم جمعیتی استان‌ها و … اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از آموزش‌های مورد توجه فرماندهان یگان ویژه، آمادگی علمی و بصیرتی است، چرا که امروزه بسیاری از مسائل و حتی بحران‌ها با اقدامات فرهنگی و اجتماعی قابل حل است و همه جا نیاز به ورود نیرو نیستر

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *