تجهيزات يگان هاي ويژه ناجا؛ تخصصي و حرفه‌اي است / تداوم آموزش همچنان در دستور کار

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا با بيان اينکه تجهيزات اين يگان تخصصي،فني و حرفه‌اي است، گفت : تداوم برنامه هاي آموزشي همچنان در دستور کار است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار “حسن کرمي” در تشريح جزئيات نحوه آموزش کارکنان يگان ويژه، در جمع کارکنان يگان ويژه استان آذربايجان غربي، اظهار کرد: کارکنان يگان ويژه بايد متناسب با نوع تهديدات مورد آموزش قرارگيرند و بر همين اساس، توانمندي، سرعت عمل و افزايش حرفه‌اي‌گرايي از مصاديقي است که بايد نسبت به دستيابي و ارتقاء آن تلاش بيشتري صورت گيرد، چراکه آموزش مهمترين هدف يگان ويژه است.

وي با بيان اينکه اقتدار و توانمندي يگان هاي ويژه بسيار حائز اهميت است، افزود: يکي از راه‌هاي رسيدن به اقتدار در اين نيرو، تربيت نيروهاي انساني متخصص است، چرا که نيروي انساني در هر سازمان نقش بسيارمهمي در رسيدن به اهداف تعيين شده دارد.

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا ادامه داد : آموزش‌هاي کارکنان يگان ويژه در سه بخش آمادگي جسماني، عملياتي و بصيرتي تعريف شده است.

اين مقام ارشد انتظامي در تشريح وضعيت آمادگي جسماني نيروهاي يگان ويژه ، مطرح کرد : کارکنان يگان ويژه بنا به نوع ماموريت‌شان، بايد بسيار قوي باشند؛ به گونه‌اي که بتوانند ساعت‌ها با تجهيزات و يا بدون تجهيزات راه رفته و از نظر تخصصي نيز بايد به رزم ويژه نگاه ويژه اي داشته باشند که فراگرفتن اين فنون به عنوان يک اصل اساسي در يگان طرح ريزي شده است.

فرمانده يگان‌هاي ويژه ناجا در ادامه با بيان اينکه آمادگي عملياتي و فراگرفتن نحوه استفاده و به کارگيري تجهيزات بسيار اهميت دارد، افزود : تجهيزات يگان هاي ويژه ناجا ، تخصصي ،بسيار فني و حرفه‌اي است؛ به گونه‌اي که نيروهاي اين يگان بايد نحوه استفاده صحيح از اين تجهيزات را فراگرفته و علاوه بر آن بايد با تاکتيک و تجهيزات جديد دنيا آشنا شوند که در قالب برنامه‌هاي آموزشي اين مهم در دستور کار قرار دارد.

سردار کرمي در پايان به آموزش‌هايي همچون شناخت جريان‌هاي سياسي، تراکم جمعيتي استان‌ها و … اشاره کرد و گفت: يکي ديگر از آموزش‌هاي مورد توجه فرماندهان يگان ويژه، آمادگي علمي و بصيرتي است، چرا که امروزه بسياري از مسائل و حتي بحران‌ها با اقدامات فرهنگي و اجتماعي قابل حل است و همه جا نياز به ورود نيرو نيستر

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *