در موضوع دستگیری جاسوس ها دولت با سپاه همراهی دارد/”تقابل سپاه و دولت” حربه جنگ روانی رسانه های بیگانه است

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در موضوع دستگیری جاسوس ها قطعا دولت با سپاه همراهی داشته و دارد، چرا که دولت به خوبی می داند وجود جاسوس در کشور می تواند ما را با چه آسیب هایی مواجه کند.

به گزارش سادس حمیدرضا مقدم فر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با میزان با اشاره به دروغ پردازی و شایعه سازی رسانه های بیگانه همچون صدای آمریکا در خصوص تقابل سپاه و دولت ایران به دلیل دستگیری جاسوس های امنیتی اظهار کرد: رسانه های بیگانه یک سیاست قدیمی داشتند که همچنان آن را ادامه می دهند و آن سیاست این است که آنها سعی دارند سپاه و بسیج را به عنوان یک “نهاد مردمی” هدف‌گیری کنند و آن را در برابر دولت ها قرار دهند.
وی با بیان اینکه “تقابل سپاه و دولت” همان حربه جنگ روانی است که دشمنان از دیرباز آن را اجرا می کردند افزود: حتی در دولت قبلی نیز رسانه های بیگانه سعی داشتند این تقابل و اختلاف را رقم بزنند و همانگونه که می بینیم آنها تلاش می کنند تا به هر بهانه ای سپاه و بسیج را در مقابل دولت قرار دهند.
مقدم فر با بیان اینکه این سیاست رسانه های بیگانه از پیش شکست خورده تلقی می شود عنوان کرد: در موضوع دستگیری جاسوس ها قطعا دولت با سپاه همراهی داشته و دارد، چرا که دولت به خوبی می داند وجود جاسوس در کشور می تواند ما را با چه آسیب هایی مواجه کند.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *