رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری: موضوع کنسرت‌ها بصورت قانونی و بدون تقابل و جنجال حل شود / ولنگاری بی حجابی و فرهنگی غوغا می کند

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: باید مسئله برگزاری کنسرت‌ها را بدون جار و جنجال و تقابل و به صورت قانونی و عاقلانه حل کنیم.

به گزارش سادس ، حجت الاسلام سید رضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت‌‌وگو میزان، گفت: ما در مسائل فرهنگی از جمله موضوع برگزاری کنسرت ها با مشکلاتی مواجه هستیم و ضرورت دارد این قبیل مسائل به لحاظ قانونی، شرعی و عرفی مورد تعریف قرار گیرند و مشخص شود که چه اموری فرهنگی است و چه امور فرهنگی نیست.

وی ادامه داد: تا زمانیکه موضوع تعریف عرفی و شرعی فرهنگ میان حوزویان، دانشجویان و مبلغان حل نشود همواره در برگزاری مراسم هایی از قبیل کنسرت‌ها با مشکل مواجه هستیم.

حجت الاسلام اکرمی با اشاره به ضرورت پرهیز از سیاسی کاری در این زمینه گفت: ضرورت دارد که در مواجهه با این معضل از سخنرانی و مقاله نویسی و تریبون داری پرهیز کنیم و برای حل آن به مباحثه فرهنگی و فقهی بپردازیم.

در حالیکه وزیر ارشاد اخیرا حمله به قوه قضاییه به بهانه لغو تعدادی محدود از کنسرت ها را در دستور کار قرار داده رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: باید مسئله برگزاری کنسرت ها را بدون جار و جنجال و تقابل و به صورت قانونی و عاقلانه حل کنیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان گریزی هم به سایر معضلات فرهنگی زد و خاطرنشان کرد: امروز با معضل ولنگاری فرهنگی مواجه هستیم و وضع بی حجابی در خیابان ها غوغا می کند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *