کشف بيش از نيم تن ترياک در خراسان جنوبي

فرمانده انتظامي استان – خراسان جنوبی – از کشف 584 کيلوگرم ترياک طي سه عمليات جداگانه طي 24 ساعت گذشته خبر داد .

به گزارش سادس ، سرهنگ”مجيد شجاع” در گفت و گو با پايگاه خبري پليس گفت : با اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک فقره تصادف در يکي از جاده هاي فرعي شهرستان طبس بلافاصله ماموران انتظامي به محل حادثه اعزام شدند.

وي افزود : ماموران با حضور در صحنه تصادف مشاهده کردند يک دستگاه سواري تيبا با سه نفر سرنشين با يک دستگاه پژو 405 که از جاده کويري وارد جاده اصلي مي شد به شدت برخورد کرده است .

سرهنگ شجاع بيان داشت: باتوجه به اظهارات راننده تيبا مبني بر اينکه بعد از وقوع حادثه راننده پژو با رها کردن خودرو پا به فرار گذاشت ،دستورات لازم جهت دستگيري راننده متواري و بازرسي از خودرو صادر شد.

وي با بيان اينکه در بازرسي از خودرو 387 کيلوگرم ترياک کشف شد، افزود: با کشف مواد مخدر از خودروي 405 عمليات شناسايي و دستگيري راننده خودرو آغاز شد که مأموران هنگام گشت زني به فردي غير بومي در فاصله 20 کيلومتري محل تصادف مشکوک شدند و دستور ايست دادند .

شجاع تصريح کرد : متهم با مشاهده مأموران قصد فرار داشت که با اقدام به موقع پليس و شليک هوايي مأموران متوقف بلافاصله دستگير شد .

گفتني است ؛ در ادامه اين عمليات يک دستگاه سواري پرايد در جريان همدستي و راه پاک کني اين محموله مواد مخدر توقيف و راننده آن دستگير شد .

سرهنگ شجاع ادامه داد : در دو عمليات جداگانه ديگر ، مأموران پاسگاه عملياتي سهل آباد نهبندان در محورهاي فرعي و ارتفاعات اين شهرستان در بازرسي از يک دستگاه خودروي زانتيا، 120 کيلوگرم ترياک کشف کردند و همچنين در عملياتي ديگر در ايست و بازرسي “گلشن فردوس” در بازرسي از يک دستگاه کاميون حامل بار چوب 77 کيلوگرم ترياک کشف شد .
فرمانده انتظامي خراسان جنوبي در پايان خاطرنشان کرد : در مجموع اين سه عمليات 584 کيلوگرم ترياک کشف ، چهار دستگاه خودرو توقيف و سه نفر متهم در اين راستا دستگير شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *