کشف بیش از نیم تن تریاک در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی استان – خراسان جنوبی – از کشف ۵۸۴ کیلوگرم تریاک طی سه عملیات جداگانه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد .

به گزارش سادس ، سرهنگ”مجید شجاع” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس گفت : با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در یکی از جاده های فرعی شهرستان طبس بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود : ماموران با حضور در صحنه تصادف مشاهده کردند یک دستگاه سواری تیبا با سه نفر سرنشین با یک دستگاه پژو ۴۰۵ که از جاده کویری وارد جاده اصلی می شد به شدت برخورد کرده است .

سرهنگ شجاع بیان داشت: باتوجه به اظهارات راننده تیبا مبنی بر اینکه بعد از وقوع حادثه راننده پژو با رها کردن خودرو پا به فرار گذاشت ،دستورات لازم جهت دستگیری راننده متواری و بازرسی از خودرو صادر شد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو ۳۸۷ کیلوگرم تریاک کشف شد، افزود: با کشف مواد مخدر از خودروی ۴۰۵ عملیات شناسایی و دستگیری راننده خودرو آغاز شد که مأموران هنگام گشت زنی به فردی غیر بومی در فاصله ۲۰ کیلومتری محل تصادف مشکوک شدند و دستور ایست دادند .

شجاع تصریح کرد : متهم با مشاهده مأموران قصد فرار داشت که با اقدام به موقع پلیس و شلیک هوایی مأموران متوقف بلافاصله دستگیر شد .

گفتنی است ؛ در ادامه این عملیات یک دستگاه سواری پراید در جریان همدستی و راه پاک کنی این محموله مواد مخدر توقیف و راننده آن دستگیر شد .

سرهنگ شجاع ادامه داد : در دو عملیات جداگانه دیگر ، مأموران پاسگاه عملیاتی سهل آباد نهبندان در محورهای فرعی و ارتفاعات این شهرستان در بازرسی از یک دستگاه خودروی زانتیا، ۱۲۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند و همچنین در عملیاتی دیگر در ایست و بازرسی “گلشن فردوس” در بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل بار چوب ۷۷ کیلوگرم تریاک کشف شد .
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد : در مجموع این سه عملیات ۵۸۴ کیلوگرم تریاک کشف ، چهار دستگاه خودرو توقیف و سه نفر متهم در این راستا دستگیر شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *