کالاهاي قاچاق مکشوفه در اولين فرصت معدوم مي شود

جانشين فرمانده نيروي انتظامي در تبريز با اشاره به افزايش 80 درصدي کشفيات مواد مخدر افزود: از ابتداي سال جاري تا کنون همه جرايم در استان کاهش قابل توجهي يافته است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار “اسکندر مومني” در جمع اصحاب رسانه با تبريک روز خبرنگار ، اولويت هاي ناجا را تشريح کرد و گفت: مبارزه با قاچاق کالا، سرقت و جرايم عمومي ، ورود و توزيع مواد مخدر ، امنيت اخلاقي، کاهش تصادفات و آموزش کارکنان، از جمله اولويت هاي مهم ناجا در سال 95 است.

وي هدف از سفر خود به آذربايجان شرقي را بررسي وضعيت امنيتي استان و روند پيشرفت در حوزه هاي مأموريتي بيان و تصريح کرد: در چهار ماه اول سال جاري نسبت به مدت مشابه سال 94 ، اکثر شاخص ها از وضعيت مطلوب تري برخوردار است.

افزايش 80 درصدي کشفيات مواد مخدر

سردار مومني با اشاره به افزايش 80 درصدي کشفيات مواد مخدر در استان آذربايجان شرقي افزود: از ابتداي سال جاري تا کنون همه جرايم در استان کاهش قابل توجهي يافته است.

وي امنيت مرزها را مطلوب اعلام و تصريح کرد: با تلاش ، جانفشاني و ايثار کارکنان ناجا ، مرزباني و ساير نيروهاي امنيتي، امنيت در تمامي مرزهاي کشور به صورت مطلوب برقرار است.

سردار مومني ادامه داد: با همکاري دولت و قوه قضائيه در اولين فرصت کالاهاي قاچاق مکشوفه معدوم مي شود تا دوباره به چرخه اقتصادي وارد نشود زيرا اين امر جلوي اشتغال را مي گيرد.

انهدام 173 باند قاچاق در کشور

وي با اشاره به کشف 6 هزار و 500 ميليارد توماني کالاي قاچاق از ابتداي سال جاري تا کنون از افزايش 20 درصدي آن نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در اين رابطه 173 باند قاچاق در کشور متلاشي شده که نسبت به سال گذشته 30 درصد افزايش يافته است.

جانشين فرمانده ناجا از افزايش 81 درصدي پرونده هاي بالاي 5 ميليارد ريالي خبر داد و گفت: از ابتداي سال جاري تاکنون، 220 تن مواد مخدر در کل کشور کشف شده که در مقايسه با مدت مشابه در سال قبل، 16 درصد افزايش داشته است.
وي خاطرنشان کرد: پليس افتخاري مجموعه جواني در ناجا است و امنيت پايدار با حضور مردم به وجود مي آيد ؛ بدين ترتيب ما بايد زمينه و بسترهاي حضور بيشتر مردم را فراهم کنيم که يکي از اين زمينه ها، پليس افتخاري است که استقبال خيلي خوب در کشور شده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *