ايستگاه آخر سارقان، کلاهبرداران و قاچاقچيان در قم/دستگيري 769نفر در طرح ذوالفقار8

گروه استان ها-قم-فرمانده انتظامي استان از دستگيري 769نفر در طرح ذوالفقار8 در قم خبر داد.

به گزارش سادس ، سردار”کاظم مجتبايي”در گفت و گو با پايگاه خبري پليس، با اشاره به اجراي طرح انتظامي ترافيکي و عملياتي ذوالفقار8 در قم، اظهارداشت: اين طرح موج ديگري از اقتدار پليس براي تامين امنيت همه جانبه در استان محسوب مي شود.

وي با بيان اينکه 3هدف مهم و عمده در طرح مذکور پيش بيني شده آن را شامل زمين گير کردن اراذل و اوباش و مجرمان پر خطر، دستگيري سارقان سابقه دار و حرفه اي و دستگيري فروشندگان مواد مخدر و معتادان تابلو و همچنين پاکسازي مناطق آلوده به مواد مخدر و نشان گاه هاي از قبل پيش بيني شده دانست.

فرمانده انتظامي استان قم افزود:بيش از 500نفر از کارکنان پليس قم در بخش هاي اطلاعاتي، انتظامي و عملياتي در دو وضعيت نامحسوس و محسوس در 100نشان گاه و محل از قبل تعيين شده عملياتي را طي هماهنگي هاي لازم و دريافت احکام جداگانه از دادستان قم آغاز کردند.

وي تصريح کرد: در پايان طرح ذوالفقار8، 236 نفر از مجرمان سابقه دار، 97نفر سارق، 31نفر خرده فروش مواد مخدر و 92نفر نگه دارنده مواد مخدر و همچنين 313 نفر شامل 26 نفر در ارتباط با امنيت اخلاقي، 12 نفر اراذل و اوباش، 33نفر قاچاقچي کالا، 213نفر معتاد و 11نفر کلاهبردار دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان قم با بيان اينکه در اين طرح حدود 60کيلوگرم مواد مخدر کشف شده است، افزود: از آغاز اين طرح 123خودرو و 217موتورسيکلت توقيف و همچنين11 دستگاه خودرو و 33دستگاه موتورسيکلت مسروقه کشف شده است.

سردار مجتبايي با بيان اينکه پليس شبانه روز براي تامين امنيت و آسايش مردم تلاش مي کند، تاکيد کرد:هدف نيروي انتظامي ايجاد امنيت براي عامه مردم است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *