توسعه کارگزاری در شعب موسسه اعتباری ملل/راه اندازی صندوق سرمایه گذاری مشترک

مدیر عامل کارگزاری ملل پویا وابسته به موسسه اعتباری ملل(عسکریه) از برنامه این کارگزاری برای ایجاد دفتر پذیرش در شعب موسسه ملل و نیز راه اندازی صندوق سرمایه گذاری مشترک با درآمد ثابت خبر داد.
به گزارش سادس به نقل از رویکرددکتر علی متولی،با اشاره به خرید سهام کارگزاری ملل پویا(عمران فارس سابق) توسط کنسرسیومی متشکل از موسسه ملل(عسکریه) اظهار داشت: پس از تغییر نام موسسه عسکریه به ملل نام این کارگزاری نیز از عمران فارس به ملل پویا تغییر یافت.

وی به رشد مشتریان این کارگزاری اشاره و عنوان کرد: یکی از برنامه های اصلی این کارگزاری مذاکره با چند سرمایه گذار خارجی برای حضور در بازار سرمایه در حال انجام است.

متولی بهبود رتبه این کارگزاری از ۹۶ به کمتر از ۶۰ در سه ماهه نخست سال ۹۵ و هدف گذاری برای کسب رتبه های بهتر در سال جاری را یادآور شد و گفت: راه اندازی صندوق سرمایه گذاری مشترک با درآمد ثابت،ایجاد صندوق سرمایه گذاری سهام،حضور در شعب موسسه ملل و ارایه خدمات کارگزاری به مشتریان و تمرکز بر توسعه معاملات آنلاین را از دیگر برنامه های مهم این کارگزاری برشمرد.

مدیر عامل کارگزاری ملل گفت: پیگیری پذیرش موسسه ملل در فرابورس و انتقال نماد از بازار پایه به بازار اصلی از دیگر برنامه های کارگزاری ملل است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *