تشکیل کارگروهی در قوه قضائیه برای تعیین آمار دقیق نجومی‌بگیران/ واکنش اژه‌ای به دفاع نوبخت از صفدر حسینی

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص اظهارات نوبخت درباره صفدر حسینی که وی را به عنوان ذخیره نظام معرفی کرده بود، گفت: قاعدتاً کسی که ذخیره نظام باشد نباید عزل شود بلکه باید به وی مدال دهند.

به گزارش سادس به نقل از نسیم آنلاین ، محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگار «نسیم آنلاین» که در آن آمار دقیق رقم فیش های حقوقی نجومی را جویا شد، گفت: دولت مقرر است پول های دریافتی را به خزانه برگرداند و تا کنون به ما چیزی اعلام نکردند.

وی ادامه داد: در این میان رئیس سازمان بازرسی کل کشور دو اقدام انجام داده و به عنوان خود اظهاری لیستی تهیه کرده از هیئت مدیره شرکت ها و دستگاه ها که نیاز به راستی آزمایی دارد و البته با مکاتبه با دستگاه ها، اطلاعات مورد نیاز را مطالبه کردند و همین اقدام را دادستان کل کشور هم انجام داده است و کارگروهی هم در قوه قضاییه تشکیل شده و مقرر گردیده از چند منظر اطلاعات بررسی شود.

اژه ای بیان داشت: این موارد با یک نسخه قابل بررسی نیست برخی شامل تخلف است و جرم نیست و عده ای صرفا باید پول را برگردانند و عده ای نیز جرم مرتکب شده اند و انفصال از خدمت هم خواهند داشت.

سخنگوی قوه قضائیه همچنین در پاسخ به سوال «نسیم» در خصوص اظهارات نوبخت درباره صفدر حسینی که وی را به عنوان ذخیره نظام معرفی کرده بود گفت: قاعدتاً کسی که ذخیره نظام باشد نباید عزل شود بلکه باید به وی مدال دهند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *