سارق حرفه اي به سرقت 50 دوچرخه و فروش آن به مالخرها اعتراف کرد

سرکلانتر هفتم – تهران بزرگ – با اشاره به دستگيري يک سارق و چهار مالخر اموال مسروقه در محدوده جنوب تهران گفت: اين متهم ضمن اعتراف به 50 فقره سرقت دوچرخه در محدوده هاي مختلف شهر تهران، چهار مالخر همدستش را معرفي کرد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ ” جليل موقوفه اي ” در تشريح اين خبر گفت: چندي پيش يک سارق حرفه اي دوچرخه در محدوده سرکلانتري هفتم پس از يک ماه تعقيب و مراقبت و تحقيقات از سوي ماموران شناسايي و دستگير شد که طي بازجويي هاي انجام شده به جرم خود مبني بر سرقت هاي مذکور و اقرار به 50 فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد .

وي افزود: بررسي ها براي دستگيري مالخران نيز آغاز شد و با هماهنگي هاي انجام شده از سوي ساير سرکلانتري هاي تابعه پليس پيشگيري پايتخت چهار مالخر که با اين سارق همدست بوده و اقدام به خريد و فروش اموال مسروقه مي کردند، شناسايي شدند.

سرهنگ موقوفه اي ادامه داد: طي يک عمليات ضربتي مالخران اموال مسروقه دستگير و به همراه دوچرخه هاي مسروقه به کلانتري 130 نازي آباد منتقل و پس از بررسي هاي اوليه به پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند.

به گفته وي، متهمان در بازجويي هاي انجام شده به همدستي با سارق مذکور و به خريد و فروش دوچرخه هاي مسروقه با تغيير در ارکان و ظاهر آنها اعتراف کردند که پس از تکميل پرونده هر چهار نفر به همراه سارق مذکور به دادسرا منتقل شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *