داوری: تصمیمات در فدراسیون بوکس شخصی نیست/خیمنز چهار ماه قرارداد دارد


افشین داوری

سرپرست فدراسیون بوکس گفت: تصمیماتی که در فدراسیون گرفته می‌شود به هیچ وجه شخصی نیست.

افشین داوری در گفت و گو با سادس، با اشاره به شخصی نبودن تصمیمات گرفته شده اخیر در فدراسیون بوکس، اظهار کرد: تصمیمات گرفته شده در فداسیون بوکس مختص به من نیست و کمیته فنی نیز در این تصمیمات شریک است. اردوها و برنامه‌های فدراسیون بعد از مسابقات آبان ماه(بوکس قهرمانی کشور) آغاز می‌شود. حتی این تصمیمات را هم بخش عمده‌ای از پیشکسوتان، مربیان و کمیته فنی بر عهده داشتند که من هم تابع نظرات آن‌ها هستم.

او افزود: البته این تصمیم‌ هم که اردوها را تعطیل کنیم دلایل خاص خود را داشت. محل تمرین نامناسب، غذای بی‌کیفیت، نبود خوابگاه و طولانی بودن اردوها از جمله دلایل تعطیلی اردوها بود. البته با شروع اردوها مطمئن باشید اردوهایی در حد و اندازه تیم ملی برگزار می‌کنیم. سعی می‌کنیم که اردوهای خوبی را از همه نظر برگزار کنیم و من خودم اعتقاد دارم که اردوها باید متنوع باشد. از دور جدید قطعا اردوهای تیم ملی بوکس تنها در تهران برگزار نمی‌شود.

سرپرست فدراسیون بوکس درباره انتخاب جانشین برای علی ‌دانشمندفر(دبیر اسبق فدراسیون بوکس) اظهار کرد: چون در حال حاضر در مجموعه فدراسیون افراد کار بلد وجوددارند و مدیر فنی هم داریم به مشکلی بر نخورده‌ایم. ولی با گذشت زمان قطعا تصمیمات گرفته می‌شود.

وی درباره زمان آماده شدن مجموعه ورزشی انقلاب برای میزبانی از تیم ملی بوکس نیز گفت: با رحیمی نشست‌هایی داشته‌ایم که خوب پیش رفته است. خوابگاه این مجموعه در حال آماده شدن است و به نظر یکی از لوکس‌ترین خوابگاه‌ها می‌شود. انشاءالله همگی با تصمیمات منطقی که می‌گیرم بوکس را به مسیر پیشرفت هدایت می‌کنیم و مطمئن باشید از دور جدید شاهد تیم ملی خوبی خواهیم بود.

افشین داوری با بیان اینکه کمیته فنی در مورد ادامه همکاری با خیمنز تصمیم خواهد گرفت، توضیح داد: باربارو فرناندز خیمنز کوبایی تا چهار ماه دیگر با تیم ملی بوکس ایران قرارداد دارد و کارهای خود را به صورت جدی پیگیری می‌کند. اما در صورت قطع همکاری با او مربی جدید را با هم فکری و تصمیمات مشترک بین کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و فدراسیون بوکس انتخاب می‌کنیم تا دیگر حواشی وجود نداشته باشد.

او در پایان افزود: همیشه گفته‌ام که باید احترام به وزارت ورزش را سرلوحه کارمان قرار دهیم. اگر بتوانیم با این دو مجموعه مهم همکاری کنیم قطعاً از داشته‌های خود نیز به نحو احسنت بهره‌برداری می‌کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *