زائران پیاده از قم عازم مشهد شدند

سخنگوی جمعیت خدمت‌گزاران زائران پیاده امام رضا(ع)گفت: صبح امروز کاروان زیارتی پیاده با عنوان “یا زینب” از قم عازم مشهد شدند.

به گزارش سادس به نقل از ایسنا- منطقه خراسان، اظهار کرد: این زائران پیاده که ۴۰۰ نفر هستند با توقف در ۴۰ منزلگاه در ۳ شهریور همزمان با روز زیارتی امام رضا(ع) به مشهد خواهند رسید. کاروان زیارتی زائران خارجی از توگو آفریقا، پاکستان و افغانستان نیز همراه با این کاروان راهی مشهد می‌شوند.

وی یادآور شد: تاکنون کاروان‌های زیارتی پیاده از شهرهای گناباد، بجستان، ‌سبزوار و بافق یزد به مشهد رسیدند. کاروان زیارتی پیاده از استان گلستان نیز امروز حرکت خود را به سمت مشهد آغاز کرد.

سخنگوی جمعیت خدمت‌گزاران زائران پیاده امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: کاروان‌ زیارتی پیاده از شهرستان بابل با ۴۰ نفر اول شهریور حرکت خود را به مشهد آغاز می‌کند و با طی مسافت ۷۷۲ کیلومتر در طول ۱۵ شبانه روز از شهرهای قائمشهر، ساری، علی‌آباد کتول، گرگان، آزادشهر، بجنورد، شیروان، ‌قوچان و گلبهار عبور می‌کنند و سپس به مشهد خواهد رسید.

رضایی اضافه کرد: کسانی که تمایل کمک به زائران پیاده را دارند می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره حساب ۴۸۵۸۲۸۶۶۷۱ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۳۶۰۵۶۹۰۰ بانک ملت پرداخت کنند یا به ستاد جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده در مشهد و معاونت زیارت استانداری استان مراجعه کنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *