كشف يك ميليون و 303 هزار نخ سيگار قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامي شهرستان “اصفهان” از كشف تعداد يك ميليون و 303 هزار و 800 نخ سيگار قاچاق و دستگيري پنج قاچاقچي خبر داد.

به گزارش سادس ، سرهنگ “حسن ياردوستي” در گفت و گو با خبر نگار پايگاه خبري پليس گفت: در راستاي مقابله با قاچاق و دريافت خبري مبني بر دپوي يك محموله سيگار قاچاق در يكي از محلات شهر “اصفهان” رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ يار دوستي افزود: عوامل انتظامي با انجام اقدامات تخصصي و اطلاعاتي محل دپوي سيگارها را شناسايي و پس از بررسي موضوع و اطمينان از صحت آن با هماهنگي قضائي و با حضور نماينده دخانيات به محل اعزام شدند.

وي ادامه داد: در محل سه دستگاه خودرو كه صندلي هاي عقب آن برداشت شده و جهت جابجايي كالاي قاچاق از آن استفاده مي شد مشاهده و در اين راستا پنج نفر قاچاقچي در حال تخليه سيگار هاي قاچاق شناسايي و دستگير شدند.

رئيس پليس مركز استان تصريح كرد: طي بازرسي از منزل مذكور كه اتاق هاي آن مملو از سيگار بود تعداد يك ميليون و 303 هزار و 800 نخ انواع سيگار خارجي قاچاق و غيرمجاز كشف شد.

اين مقام انتظامي اظهار داشت : در اين راستا يك دستگاه خودروي زانيتا نيز كه بوسيله آن سيگار هاي قاچاق در سطح شهر توزيع مي شد و بيرون از محل پارك بود توقيف شد.

رئيس پليس مركز استان اصفهان تصريح کرد: در مجموع چهار دستگاه خودرو توقيف و پنج نفر متهم پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

سرهنگ حسن ياردوستي در پايان ضمن اشاره به اثرات سوء قاچاق بر اقتصاد كشورافزود: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت قاچاقچيان، موضوع را هر چه سريع تر به پليس 110 اطلاع دهند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *