کشف یک میلیون و ۳۰۳ هزار نخ سیگار قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان “اصفهان” از کشف تعداد یک میلیون و ۳۰۳ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق و دستگیری پنج قاچاقچی خبر داد.

به گزارش سادس ، سرهنگ “حسن یاردوستی” در گفت و گو با خبر نگار پایگاه خبری پلیس گفت: در راستای مقابله با قاچاق و دریافت خبری مبنی بر دپوی یک محموله سیگار قاچاق در یکی از محلات شهر “اصفهان” رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ یار دوستی افزود: عوامل انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی محل دپوی سیگارها را شناسایی و پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت آن با هماهنگی قضائی و با حضور نماینده دخانیات به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل سه دستگاه خودرو که صندلی های عقب آن برداشت شده و جهت جابجایی کالای قاچاق از آن استفاده می شد مشاهده و در این راستا پنج نفر قاچاقچی در حال تخلیه سیگار های قاچاق شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس مرکز استان تصریح کرد: طی بازرسی از منزل مذکور که اتاق های آن مملو از سیگار بود تعداد یک میلیون و ۳۰۳ هزار و ۸۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق و غیرمجاز کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت : در این راستا یک دستگاه خودروی زانیتا نیز که بوسیله آن سیگار های قاچاق در سطح شهر توزیع می شد و بیرون از محل پارک بود توقیف شد.

رئیس پلیس مرکز استان اصفهان تصریح کرد: در مجموع چهار دستگاه خودرو توقیف و پنج نفر متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ حسن یاردوستی در پایان ضمن اشاره به اثرات سوء قاچاق بر اقتصاد کشورافزود: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت قاچاقچیان، موضوع را هر چه سریع تر به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *