اقتدار امروز یگان نوپو به دلیل تحول در امر آموزش است

جانشین یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه بهره گیری از تکنولوژی نوین در تحقق اهداف یگان ویژه موثر است، گفت : اقتدار امروز یگان نوپو به دلیل تحول در امر آموزش است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبر پلیس، سردار” حبیب الله جان نثاری” در مراسم اختتامیه دوره آموزشی کوثر ویژه فرماندهان نوپو سراسر کشور، اظهار کرد: با توجه به نوع ماموریت های ذاتی یگان نوپو و نقش بسزای این یگان در مبارزه با هر گونه تحرک از سوی ناامن کنندگان جامعه، باید تحول عظیمی در خصوص آموزش در بین کارکنان یگان نوپو صورت پذیرد.

وی با اشاره به وجود برخی نا امنی ها در منطقه و تحرکات گروهک های تروریستی افزود : این روند باعث شده آموزش ها در سطوح مختلف تغییر یابد و به لطف الهی و هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی امنیت مطلوبی در کشور حاکم است.

جانشین یگان های ویژه ناجا در ادامه با اشاره به فعالیت قرارگاه جهادی آموزش مطرح کرد : برپایی قرارگاه جهادی آموزش نشان دهنده نقش مهم “آموزش” در عملیات ها و ماموریت هاست و این تا حدی است که باید رویکرد جهادی در خصوص آموزش صورت بگیرد.

جان نثاری گفت : اقتدار امروز یگان ویژه و یگان نوپو به دلیل تحول در امر آموزش است و  اصلی ترین برنامه امروز یگان ویژه ، آموزش و ارتقاء مهارت های علمی و عملی کارکنان بوده ؛ در رویکرد آموزشی یگان های ویژه بهره گیری از فناوری های نوین نیز یک اولویت مهم تلقی می شود و در تحقق اهداف یگان ویژه موثر است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *