اقتدار امروز يگان نوپو به دليل تحول در امر آموزش است

جانشين يگان هاي ويژه ناجا با بيان اينکه بهره گيري از تکنولوژي نوين در تحقق اهداف يگان ويژه موثر است، گفت : اقتدار امروز يگان نوپو به دليل تحول در امر آموزش است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبر پليس، سردار” حبيب الله جان نثاري” در مراسم اختتاميه دوره آموزشي کوثر ويژه فرماندهان نوپو سراسر کشور، اظهار کرد: با توجه به نوع ماموريت هاي ذاتي يگان نوپو و نقش بسزاي اين يگان در مبارزه با هر گونه تحرک از سوي ناامن کنندگان جامعه، بايد تحول عظيمي در خصوص آموزش در بين کارکنان يگان نوپو صورت پذيرد.

وي با اشاره به وجود برخي نا امني ها در منطقه و تحرکات گروهک هاي تروريستي افزود : اين روند باعث شده آموزش ها در سطوح مختلف تغيير يابد و به لطف الهي و هوشياري نيروهاي نظامي و انتظامي امنيت مطلوبي در کشور حاکم است.

جانشين يگان هاي ويژه ناجا در ادامه با اشاره به فعاليت قرارگاه جهادي آموزش مطرح کرد : برپايي قرارگاه جهادي آموزش نشان دهنده نقش مهم “آموزش” در عمليات ها و ماموريت هاست و اين تا حدي است که بايد رويکرد جهادي در خصوص آموزش صورت بگيرد.

جان نثاري گفت : اقتدار امروز يگان ويژه و يگان نوپو به دليل تحول در امر آموزش است و  اصلي ترين برنامه امروز يگان ويژه ، آموزش و ارتقاء مهارت هاي علمي و عملي کارکنان بوده ؛ در رويکرد آموزشي يگان هاي ويژه بهره گيري از فناوري هاي نوين نيز يک اولويت مهم تلقي مي شود و در تحقق اهداف يگان ويژه موثر است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *