پيگيري احكام انهدام كالاهاي مكشوفه قاچاق در ناجا / انهدام مکشوفات قاچاق ؛ انگيزه مرزبانان در مبارزه با قاچاق کالا است

رئيس پليس آگاهي ناجا از عزم جدي نيروي انتظامي در راستاي مبارزه با قاچاق و تقويت امنيت اقتصاد ملي خبر داد و گفت: انهدام مکشوفات،انگيزه خوبي براي مرزبانان در راستاي مبارزه با قاچاق کالاست.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “محمدرضا مقيمي” با حضور در جلسه قرارگاه “مقداد” فرماندهي مرزباني ناجا در جمع شور مركزي فرماندهان مرزباني به بررسي راهكارها و مشكلات مبارزه با قاچاق كالا با محوريت دو استان “هرمزگان” و “بوشهر” پرداخت.

وي در حاشيه اين جلسه در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار کرد: يکي از اولويت هاي سال 1395 در ناجا، مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که در همين راستا قرارگاهي تشکيل و از ابتداي امسال به جد با محوريت استان هاي مرزي شروع به کار کرده است.

رئيس پليس آگاهي ناجا ادامه داد: قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا به چالش ها و مشکلات مبارزه با قاچاق به صورت مستمر و جدي پرداخته است.

دبير قرارگاه مبارزه با قاچاق كالا در ناجا تصريح كرد: انهدام مکشوفات، انگيزه خوبي براي مرزبانان در راستاي مبارزه با کالاي قاچاق در حوزه مرزها مي باشد و آنچه که اهميت بسياري دارد و به امنيت اقتصادي و تقويت توليد ملي کمک مي کند ؛ اقدام براي مبارزه جدي در جهت جلو گيري از ورود کالاي قاچاق و مبارزه بي امان با آن است.

وي اضافه کرد: به لطف خدا مجموعه ناجا و در خط مقدم آن مرزباني،در راستاي اجراي منويات مقام معظم رهبري در رسيدن به يک اقتصاد مقاومتي و شکوفايي اقتصاد ملي، به صورت مستمر و با تلاش شبانه روزي انجام وظيفه كرده است.

سردار مقيمي تاكيد كرد: اولويت مرزباني در مبارزه با قاچاق كالا،جلوگيري از ورود کالا است و مهم اين است که مرزبانان ما در خط مقدم حفظ و حراست مرز هاي کشور از ورود کالاي قاچاق به داخل جلو گيري کنند.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: در نيروي انتظامي احكام انهدام كالاهاي مكشوفه را پيگيري مي کنيم و انگيزه هاي زيادي وجود دارد كه از طريق فرمانده ناجا همچنين فرماندهان فرمانده مرزباني و انتظامي اين موضوع مديريت و اقدام شود.

وي با اشاره به دستاوردهاي قرارگاه مبارزه با قاچاق كالاي ناجا از ابتداي سال جاري تاكنون، گفت : از ابتداي سال تاكنون شاهد افزايش کشفيات در حوزه كالاهاي مختلف بوديم و بخش اعظم اين كشفيات توسط مرزبانان پرتلاش ناجا صورت گرفته و با توجه به نياز مرزباني به امكانات و تجهيزات به روز، اگر اين تجهيزات براي آنان فراهم شود حتي مي توانند در اين حوزه به موفقيت هاي بيشتري دست يابند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *