سهم قابل توجه بانک سامان در تجارت خارجی کشور

مدیرعامل بانک سامان معتقد است این بانک در زمان اعمال تحریم ها علیه ایران توانسته است تا حد ممکن در رفع نیازهای کشور سهم به سزایی داشته باشد و در تجارت خارجی نیز موفق عمل کند.
به گزارش سادس به نقل ازرویکرد سید احمد طاهری بهبهانی به مناسبت روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه گفت: مطبوعات و رسانه ها یکی از ارکان مهم مشروطیت بوده و تاکنون نقش مهمی را در ادوار مختلف کشور داشته است.

مدیرعامل بانک سامان در این نشست گفت: بانک سامان برای رسیدن به اهداف متعالی خود نهایت تلاش را کرده است و در خدمتگزاری به مردم و در تجارت کشور سهم کوچکی را ایفا کند.

وی با اشاره به دوران تحریم ها علیه کشورمان گفت: بانک سامان در این دوران در بخش تامین نیازهای ضروری کشور به ویژه در واردات دارو، غذا و تجهیزات پزشکی خدمات بسیاری انجام داده است.
طاهری ادامه داد: در دوران جدید تلاش و تمرکز بانک سامان به افزودن خدمات بانکداری نوین معطوف شده است.

مدیرعامل بانک سامان در پایان سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار، از زحمات آنان در انعکاس فعالیت های این بانک قدردانی کرد.

در ادامه این نشست رضا آقا بابایی قائم مقام بانک سامان از رسانه ها خواست به بانک ها کمک کند چون امروزه هجمه های زیادی به بانک ها وارد است و تمامی مشکلات اقتصادی را از چشم بانک ها می بینند.

وی ادامه داد: اگر هم نقدی بر عملکرد بانک ها وجود دارد باید منصفانه و بر اساس استنادات باشد زیرا بانک ها از جمله نهادهای مهمی هستند که مردم به آن اعتماد دارند.
گفتنی است که در این نشست همچنین تعدادی از مدیران ومسئولان رسانه ها نیز به تشریح دیدگاهها و دغدغه های خود پیرامون فعالیت در عرصه نظام بانکی پرداختند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *