لقب مبارک شهید برای یک مدافع حریم

شهید مدافع حریم ستوانسوم سیدنصرت الله موسوی راد از مامورین یگانهای ویژه ناجا بود که در تاریخ ۱۳۸۸/۰۲/۰۴ درحین حمله گروهک تروریستی پژاک به یگان ویژه سنندج ودرگیری با منافقین با ضرب گلوله از ناحیه کمر,سینه و سر برای همیشه لقب مبارک شهید رابرای خود برگزید.

به گزارش سادس سردار محمود تشکری  در دیدار با خانواده ی شهید سید نصرت الله موسوی راد با بیان اینکه شهدا چراغ هدایت و مایه عزت و اقتدار کشور هستند، افزود: تا زمانی که در کشور فرهنگ شهادت و از خود گذشتگی وجود داشته باشد این کشور و این انقلاب استوار و پا برجا خواهد ماند.

وی تکریم از اسوه های رشادت ، شجاعت و ایثار که در راه ارزش های والای اسلام و در راه خدا بهترین هستی خود را نثار کردند از وظایف همه آحاد جامعه دانست و تصریح کرد: باید راه و روش شهیدان در جامعه برای همیشه جاری و ساری باشد.

این مقام ارشد انتظامی، گفت: به برکت وجود ولایت فقیه، فداکاری شهدا، ایثارگران، زحمات مسوولان و دلسوزان انقلاب، ایران اسلامی توانسته توطئه های دشمنان را خنثی و در برابر یاوه گویی های آنان بایستد.

وی تصریح کرد: شهدا سند افتخار و پرچم دار امنیت و طلایه داران عزت و شرف کشور هستند و ما اکنون وظیفه داریم ، ضمن پیروی از ولایت فقیه، وارثان خون شهدا باشیم تا درمقابل شهدا و امام شهیدان سربلند باشیم.

سردار تشکری رسیدگی به مشکلات خانواده های شهدا از اهم وظایف دانست و افزود: امنیت و آسایش و آرامش امروز ثمره ی خون پاک شهدا است.

در این دیدار سردار تشکری به همراه سردار محمد قنبری فرمانده ی انتظامی استان لرستان و سردارناصر یزدآبادی معاون مهندسی ناجا با خانواده ی شهید ستوان سوم سید نصرت الله موسوی راد در شهرستان خرم آباد دیدار و با اهدای هدایایی از آنان تجلیل کردند.
سلام و صلوات، هدیه به شهدای دلاور یگان ویژه ناجا

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

سرویس ایثار و شهادت سادس
.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *