۳۲۹ تصادف موتورسیکلت با ۴۱۵ مجروح و یک تن فوتی در قم

معاون حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت:در یک هفته گذشته ۳۲۹ تصادف راکب موتور سیکلت با ۴۱۵ مجروح و یک نفر فوتی در قم ثبت شد.

به گزارش سادس به نقل از ایسنا، مهدی فراهانی در مورد حوادث حوزه ترافیکی در هفته گذشته افزود: متاسفانه در هفته گذشته ۳۲۹ مورد تصادف موتور سیکلت در استان قم داشتیم که به طور میانگین ۴۷ تصادف ثبت شده است.

معاون حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم افزود:در این تصادفات مربوط به راکبان موتور سیکلت ۴۱۵ نفر مجروح و ۱ نفر فوت شده اند که هر ۲۴ ساعت ۵۹ مجروح گزارش شده است که ۱۷۴ مورد سرپایی درمان و ۲۴۰ مورد به بیمارستان منتقل شده و یک مرد جوان ۲۷ ساله هم در محل جان باخت.

وی در مورد فعالیت‌های اورژانس در دهه کرامت تصریح کرد: همزمان با دهه کرامت در طرح تابستانی نیز به سر می بریم که در این راستا ۴۰ پایگاه در سطح شهر و جاده و ۳۰۰ پرسنل اورژانس در آماده باش به سر می‌برند.

فراهانی خاطرنشان کرد:صبح امروز یک تصادف در محور ساوه سلفچگان و در حوزه استحفاظی قم رخ داد که ۳ نفر در این سانحه جان باختند و ۳ نفر مجروح بد حال گزارش شد.

معاون حوادث و فوریت های پزشکی استان قم یادآور شد:در این هفته در جاده طایقان تصادفی اتفاق افتاد که ۹ مجروح و ۲ نفر فوتی بر جای گذاشت.

وی اظهار کرد:شب گذشته نیز یک مورد برق گرفتگی در قم اتفاق افتاد که با حضور به موقع همکاران به بیمارستان منتقل شد.

فراهانی گفت:در حوزه موتور سواران بخش زیادی از تخت های اورژانس در اشتغال مجروحان است که در این باره لازم است خانواده ها توجه ویژه‌ای در جهت حفظ ایمنی موتور سواران داشته باشند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *