یک مرجع تقلید: بدحجابی در کشور غوغا می‌کند

یکی از مراجع تقلید گفت: بدحجابی در کشور غوغا می‌کند، از این موضوع ناراحت هستیم و باید از وضعیت بدحجابی متأثر شویم و نسبت به این شرایط بی‌تفاوت نباشیم.

به گزارش سادس به نقل از تسنیم ، از قم آیت‌الله محمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت ضمن قدردانی از فعالیت‌های اعضای این شورا اظهار کرد: این جمع توانستند خدمات شایسته‌ای نسبت به جامعه بشری در چارچوب ولایت ارائه دهند که جای تشکر دارد، اگر چه انتظار است بیش از این در این راه خدمت کنند.

وی خاطرنشان کرد: جامعه امروز در نهایت فقر فرهنگی است، دشمنان با چند هزار رسانه خارجی علیه اسلام و ولایت تبلیغ می‌کنند، چه کسی می‌تواند به این رسانه‌ها پاسخ دهد، مسؤولیت این بخش بر عهده ماست که مردم و جامعه را آگاه کنیم.

این مرجع تقلید با اشاره به ملاک فضیلت گفت: امام علی(ع) فرمودند همه دنیا نادانی و جهل است، به جز مکانی که مواضع علم باشد،‌ علم زمانی ارزشمند است که با عمل همراه باشد و عمل نیز با اخلاص دارای ارزش است.

وی خاطرنشان کرد: کارها باید با اخلاص و تنها برای خدا باشد، اگر این امر محقق نشود، راه‌های شیطان فراوان است، ممکن است عمل انسان از بین برود ولی کمک خدا از ورود به راه‌های شیطان جلوگیری می‌کند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با تأکید بر کمک جوانان و دختران جامعه گفت: بدحجابی در کشور غوغا می‌کند، از این موضوع ناراحت هستیم، در این زمینه دختران دیگر را باید دختر خود بدانیم اگر با هم هستیم، باید متأثر شویم و بی‌تفاوت نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: دختران را دریابید و فرهنگ آنها را افزایش دهید، در منابع و رسانه‌ها مطالب و درد دل ما را ابلاغ کنید، دلمان می‌سوزد، زیرا دشمن در این زمینه به ویژه برای سرزمین ما کار می‌کند.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد:‌ سیلی که دشمن از کشور ایران می‌خورد از هیچ کشوری نمی‌خورد، دنیا چشم به قدرت و ولایت ایران دوخته، چشم دنیا به قم است.

وی یادآور شد: بدانید خدا با ماست، به شرطی که برای خدا کار کنیم و قدم برای خدا برداریم، امیدواریم روزی از برکت خدمت شما بتوانیم کل دنیا را زیر چتر ولایت قرار دهیم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *