تعداد تراکنش های سامانه همبانک صادرات ایران ٣۴ درصد رشد را به ثبت رساند

استقبال گسترده هموطنان از خدمات متنوع و مطلوب سامانه همبانک صادرات ایران رشد٣۴ درصدی تعداد تراکنش های این سامانه طی خرداد ماه سالجاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل را به ثبت رساند.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران،گزارش های استخراجی در خصوص عملکرد سامانه همبانک صادرات ایران نشان دهنده انجام بیش از ٧ میلیون تراکنش بوده که این میزان بیانگر رشد ٣۴درصدی تعداد تراکنش های این سامانه در بازه زمانی یاد شده نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل می باشد.
این سامانه بدون نصب نرم افزار خاص برای تمامی مدل های گوشی قابل استفاده است و سهولت دسترسی برای کاربران را فراهم می آورد. امنیت، سرعت بالا و همچنین رایگان بودن از جمله مزیت های این سامانه است.
با تاکید مدیرعامل جدید بانک صادرات برای تعمیم و گسترش خدمات بانکداری نوین و با هدف کاهش هزینه ها و افزایش دسترسی مشتریان به خدمات نوین به تازگی امکان پرداخت قبوض خاص شرکت ها و موسسات گوناگون نظیر بیمه سرمد، لیزینگ واسپاری سپهر وغیره با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت از طریق سرویس پرداخت قبوض در گزینه پرداخت در سامانه مزبور امکان پذیر شده است.
بر اساس این گزارش قبوض خاص با هدف جمع آوری اقساط مشتریان شرکت ها و سازمان های خصوص و دولتی در بستر پرداخت الکترونیکی قبوض است که برخوردار از شناسه قبض و پرداخت با طول حداکثر ١٨ رقم می باشند.
شرکت های ذینفع برای بهره مندی از این خدمت کافی است ضمن شماره گیری #٧١٩* به ترتیب مبادرت به انتخاب گزینه پرداخت و قبض نمایند.
شایان ذکر است از طریق سامانه #٧١٩* می توان به راحتی انتقال وجه بین حسابهای سپهری متصل به یک کارت، پرداخت قبوض خدمات همگانی و خاص از طریق کارت، خرید شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول و ایرانسل و پرداخت اقساط تسهیلات در بانک را انجام داد.
گفتنی است جهت اطلاع از مانده کارت و حساب، اطلاع از سه گردش آخر حساب و کارت، مدیریت کارت ها (تعریف حداکثر ۵ شماره کارت، ویرایش، حذف و اعلام مفقودی)، استعلام چک و اعلام کد شبا (شناسه بانکی) را از طریق سامانه #٧١٩* به سهولت دریافت نمود.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *