نجات 457 هموطن توسط دريابانان مازندران

فرمانده درياباني استان مازندران از نجات جان 457غريق در کمتر از يک ماه اخير توسط دريابانان اين استان خبر داد.

سرهنگ “هوشنگ حسيني” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: با توجه به فصل تابستان و سيل عظيم مسافرت توريست ها و گردشگران به استان مازندران، اين فرماندهي با افزايش حضور نيروها در داخل دريا و نوار ساحلي به خدمت رساني و ايجاد نظم و امنيت گردشگران پرداخت.

وي افزود: دريابانان اين استان در کنار تامين امنيت توريستها و گردشگران با گشت هاي هدفمند و حضور مستمر در نقاط خطر آفرين موفق شدند از شروع طرح دريا تاکنون جان 457 تن از مسافران و گردشگران كه در حال غرق شدن در درياي خزر بودند را نجات و به آغوش خانواده باز گردانند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: از اين تعداد نجات يافتگان،  399 نفر مرد و 58 نفر زن بود که مشخصا در مناطق خارج از محدوده طرح ساماندهي دريا و در نقاط ممنوعه شنا از دريا بهره مند مي شدند.

فرمانده درياباني استان مازندران با اشاره به اينکه اجراي طرح ساماندهي دريا از مطالبات مردم است، تصريح کرد: دريابانان استان همواره با برخورد قاطع و قانوني با هنجار شكنان در سواحل، امنيت بيشتري را براي مردم در استفاده از مواهب طبيعي به وجود آورند.

وي تاكيد کرد: مسافران و گردشگران بايستي به توصيه هاي ماموران توجه و نکات ايمني را رعايت کنند تا دچار بروز مشکلاتي جبران ناپذير نشوند.

فرمانده درياباني استان مازندران در خاتمه گفت: با همت همه سازمانهايي که در اجراي طرح ساماندهي دريا در اين استان تلاش مي کنند، شاهد كاهش غريق و همچنين تلفات ناشي از ساير حوادث در دريا باشيم./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *