ارتباط گسترده با مردم، وجه اشتراک نيروي انتظامي و شهرداري

گروه استان ها – مازندران – فرمانده انتظامي استان در ديدار با شهردار ساري، گفت: ارتباط گسترده با مردم، وجه اشتراک نيروي انتظامي و شهرداري است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار”سيد محمود ميرفيضي” صبح امروز به همراه سرهنگ “يارعلي نيازي”معاون هماهنگ کننده استان در ديدار با “مهدي عبوري” شهردار ساري ضمن تبريک دهه کرامت و سالروز ميلاد حضرت فاطمه معصومه (س)،گفت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مديريت شهري هدف مشترک پليس و شهرداري است.

وي افزود: با افزايش همدلي بين نيروي انتظامي و شهرداريها مي توان، قدم هاي موثري در جهت پيشبرد خدمت رساني به مردم در حوزه هاي مختلف ترافيكي و انتظامي برداشت.

ميرفيضي با اشاره به رويکرد جامعه محوري پليس در كاهش و پيشگيري از جرايم، تصريح کرد: اگر اتحاد و انسجام قوي بين پليس و شهرداري صورت بگيرد، در آينده شاهد كاهش جرايم و آسيب ها خواهيم بود.

وي ارتباط گسترده با مردم را وجه اشتراک نيروي انتظامي و شهرداري برشمرد و گفت: خدماتي که اين دو سازمان به مردم ارائه مي دهند در بسياري از موضوعات مشترک است.

تلاش شهرداري براي ايجاد فضاي سالم و به دور از هرگونه آسيب

“مهدي عبوري” شهردار ساري نيز در اين ديدار ، اظهار داشت: آگاه سازي، ايجاد تفريحات سالم،پيشگيري از اعتياد و تلاش براي درمان معتادان، كارآفريني و اشتغال، شناسايي افراد در معرض آسيب و تهيه برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي و حمايت مادي و معنوي از آنان و پركردن اوقات فراغت و … از جمله اقدامات شهرداري براي ايجاد فضاي سالم و به دور از هرگونه آسيب است.

وي افزود: شهرداري توانسته در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي هم در بحث تبليغات و هم اطلاع رساني به مردم و افرادي که در معرض آسيب هستند، کمک شاياني به جامعه کند.
وي در خاتمه با تاکيد بر ايجاد فضايي شاد، مفرح و امن در پارک ها، تصريح کرد:اگر بستر لازم در پارک ها و مراکز تفريحي فراهم نشود که مردم اوقات فراغت خود را در آنجا بگذرانند، بدون شک با توجه به گسترش فضاي مجازي، شهروندان مجبورند براي سرگرمي خود به سمت اين فضا بروند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *