ایرانسلی ها مشتریان سرویس خرید شارژ مستقیم قوامین شدند

معاون فناوری اطلاعات بانک قوامین در آستانه ولادت حضرت معصومه (س) از راه اندازی سرویس خرید شارژ مستقیم (TOP UP) برای مشترکان اپراتور ایرانسل از طریق دستگاه های خودپرداز این بانک خبر داد.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک قوامین،کامبیز مطلق با اعلام این خبر گفت: خرید شارژ مستقیم (TOP UP) از طریق درگاه های خودپرداز بانک قوامین ویژه مشترکان اپراتور همراه اول از ابتدای سال جاری امکان پذیر شده بود و اینک این امکان برای مشترکان اپراتور ایرانسل نیز فراهم شده است.
وی خاطرنشان کرد: از این پس هموطنان با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب از طریق خودپردازهای بانک قوامین در سراسر کشور به دو روش مستقیم و غیر مستقیم (دریافت کد شارژ ) می توانند نسبت به خرید شارژ تلفن همراه اقدام کنند.
معاون فناوری اطلاعات بانک با اشاره به اینکه این سرویس بزودی در سایر درگاه های خدمات الکترونیک بانک نیز راه اندازی می شود ، ادامه داد: در این سرویس مشترکان اپراتور ایرانسل بدون محدودیت می توانند هنگام خرید شارژ با وارد کردن مبلغ دلخواه از این خدمت بهره مند شوند.
لازم به ذکر است؛ در خرید شارژ مستقیم (TOP UP) با انتخاب گزینه خرید شارژ مستقیم و وارد کردن شماره تلفن همراه و مبلغ مورد نظر ، این مبلغ برای مشترک شارژ می شود.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *