سارق سابقه دار به 22 فقره سرقت تجهيزات خودرو اعتراف کرد

گروه استان ها- مرکزي- سارق سابقه دار بعد از دستگيري در عمليات کاراگاهان پليس آگاهي شهرستان ساوه به 22 فقره سرقت تجهيزات داخل خودرو اعتراف کرد.

به گزارش سادسبه نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “علي اصغر طالبي ” فرمانده انتظامي شهرستان ساوه گفت :از ابتداي سال جاري گزارش هايي از سرقت تجهيزات داخل خودرو در مناطقي از شهرستان ساوه به مرکز فوريت هاي پليس 110 اعلام و بررسي تخصصي موضوع به تيمي از کارآگاهان پليس آگاهي ارجاع شد.

وي اضافه کرد: در بررسي هاي تخصصي کارآگاهان از صحنه هاي سرقت، سرنخ هايي از فرد سارق به دست آمد و در تحقيقاتي تکميلي، سارق که ساکن يکي از شهرک هاي اطراف شهرستان ساوه بود، شناسايي و در عملياتي منسجم دستگير شد.

سرهنگ طالبي به اعترافات متهم دستگير شده اشاره کرد و گفت: در بازجويي هاي انجام شده، متهم به 22 فقره سرقت تجهيزات داخل خودرو در ساوه اعتراف کرد و پس از تکميل پرونده به دستگاه قضائي معرفي شد.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه توجه به توصيه هاي پيشگيرانه پليس را مورد تاکيد قرار داد و گفت: عدم تجهيز خودرو به لوازم ايمني، بي احتياطي و سهل انگاري نظير بازگذاشتن در و شيشه خودرو، قرار دادن وسايل بر روي صندلي هاي خودرو، رها کردن خودرو در محل هاي ناامن بدون رعايت اصول ايمني از مهم ترين عوامل زمينه ساز سرقت خودرو است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *