وقتی در را باز کردم به زور وارد خانه ام شدند /کارفرمای همسرم مزاحم او بود

مجرم سابقه‌دار که از خانه کارفرمای همسرش 70 میلیون تومان سرقت کرده بود، پس از دستگیری مدعی شد، شاکی مزاحم همسرش بوده و برای زهر چشم فقط او را کتک زده است.

به گزارش سادس به نقل از”جام نیوز”، اوایل سال 93 مردی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران از دستبرد دو مرد و یک زن به خانه‌اش خبر داد و گفت: چندی قبل زنی را از شرکت اخراج کردم. دیروز او برای تسویه حساب به مقابل خانه ام آمد. وقتی در را باز کردم، این زن همراه دو مرد و زنی که یکی از آنها مدعی بود، شوهرش است، به زور وارد خانه ام شده و پس از آن‌که مرا کتک زدند، طلا و پول به ارزش 70 میلیون تومان سرقت کرده و گریختند.

چند ماه بعد از این شکایت، این زن بازداشت و مدعی شد، شاکی مزاحم من شده بود و همسرم پس با اطلاع از ماجرا همراه دوستش سراغ او رفته و برای تنبیه فقط کتکش زدند. موضوع سرقت هم صحت ندارد. با گذشت دو سال از این سرقت، چند روز پیش ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران موفق به دستگیری یکی از متهمان شدند.

متهم به بازپرس نصرتی گفت: شاکی، کارفرمای همسرم و مزاحم او بود. حتی برای همسرم پیامک‌‌های عاشقانه ارسال می‌کرد. از همسرم خواستم بدون این‌که طلبش را از این مرد بخواهد، آنجا را ترک کند. از سوی دیگر تصمیم گرفتم مرد هوسران را تنبیه کنم. همسرم به خانه مرد مزاحم رفت و ما نیز به او ملحق شدیم. شاکی که در را باز کرد، وارد شدیم و کتکش زدیم. پنج سال پیش در جریان حمله به خودروی حمل زندانیان و شهادت مامور پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران مدتی بازداشت بودم. برای این که در آن پرونده هنوز متهم بودم، خود را تسلیم نکردم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *