بر اساس گزارش های دریافتی، این همایش علمی آموزشی با حمایت سازمان ها و نهادهای متولی و مرتبط با حوزه کیفیت، از جمله اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات، سازمان ملی استاندارد ایران، سازمان ملی بهره وری، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی برگزار شد.
گفتنی است در این همایش با پایش تحولات اقتصادی و اجتماعی در راستای تحقق سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در نظام استاندارد سازی کشور و با نگرشی جدید، به مقوله کسب رضایت مندی مشتری در ارائه کیفیت بهتر محصولات و خدمات بنگاه های اقتصادی اشاره شد.
طی این مراسم که با حضور مقامات کشوری و نمایندگان مجلس برگزار شده بود از شرکت هایی که در راه رسیدن به کیفیت و رضایت مندی مشتریان اهتمام ورزیده بودند تجلیل بعمل آمد.
انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران با ۱۰ سال سابقه فعالیت و به منظور تلاش در جهت ارتقاء فرهنگ استاندارد در جامعه و انجام فعالیت های مربوط به توسعه فرهنگ استاندارد در میان مصرف کنندگان ، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات به وجود آمده است.