پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل بانک دی در پیامی فرارسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار را به تمامی صاحبان اندیشه و قلم و تلاشگران عرصه خبر تبریک گفت و از تلاش خستگی ناپذیرشان در راه روشنگری، رونق و شکوفایی کشور قدردانی کرد.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک دی، در پیام محمد رضا قربانی مدیرعامل بانک دی آمده است:

خبرنگاران با توکل به خداوند متعال و با قلم و بیان خویش مسائل، مشکلات و نارسایی‌های جامعه را به نقد و بررسی می‌کشاند تا زمینه احقاق حقوق قشرهای مختلف جامعه فراهم شود.

قربانی مدیرعامل بانک دی در این پیام آورده است: برایم مایه مباهات است در این روز که به نام شهید محمود صارمی خبرنگار متعهد کشور مزین شده است، از ‏رشادت‌های خبرنگاران هشت سال دفاع مقدس که با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به انعکاس اخبار جنگ تحمیلی پرداختند و همچنین خبرنگاران عزیزی که در شرایط حساس کنونی با اطلاع‌رسانی صحیح، شفاف و سریع در کمال صداقت و امانتداری و با حُسن اندیشه و تفکر، تمام همت خود را برای حفظ و صیانت از مرزهای اخلاقی و افزایش آگاهی و دانایی هموطنان عزیزمان به کار گمارده‌اند، قدردانی نمایم.

قربانی در این پیام با تاکید بر نقش خبرنگاران به عنوان سفیران روشنگری و آگاهی‌بخشی جامعه تصریح کرده است: خبرنگاران در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، توسعه و پیشرفت کشور و اعتلای نام پر افتخار کشور عزیزمان ایران، نقش به سزایی دارند و بی شک از مقام والایی برخوردارند.

مدیرعامل بانک دی در پایان تاکید کرده است: اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر به ویژه شهید صارمی و شهید مرتضی آوینی، هفدهم مرداد ماه روز “خبرنگار” را به تمامی خبرنگاران، صاحبان قلم و اندیشه و جامعه مطبوعاتی و رسانه‌ای کشور تبریک می‌گویم و از خداوند متعال توفیقات روزافزونشان را خواستارم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *