تکذیب سخنان منتسب به حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان

روابط عمومی مرکز اسناد انقلاب اسلامی اظهارات منتسب به حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان را که در برخی کانال‌های تلگرامی منعکس شده است را تکذیب کرد.

به گزارش سادس کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی سخنان منتسب به حجت‌الاسلام حسینیان را تکذیب کرد:  برخی از کانال‌های تلگرامی در مطلبی با عنوان “اعترافی صریح اما تکان دهنده” نوشته‌اند: «روح‌الله حسینیان با انتقاد از گفته‌های هاشمی رفسنجانی درباره “ساختن ایران” گفت: ما انقلاب نکردیم که ایران را آباد کنیم! فرض کنید ایرانی مانند ژاپن ساختند، در انتها چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود؟ انقلاب اسلامی حرف دیگری داشت. اگر قرار بر آباد کردن بود که شاه بهتر می‌توانست ایران را آباد کند، اما ما هدفمان چیز دیگر بود انقلاب کردیم تا معنویت و دین داشته باشیم. ما با ابرقدرت‌های جهانی سرجنگ داریم.»

روابط عمومی مرکز اسناد انقلاب اسلامی ضمن تکذیب مطلب فوق اعلام کرد: متن کامل و صحیح اظهارات حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان مربوط به ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۲ می‌باشد که در همان زمان در مطبوعات و خبرگزاری‌های رسمی کشور منعکس شده است، نشان می‌دهد اظهارات منتسب به ایشان صحیح نمی‌باشد و این فضاسازی‌های دروغین با اغراض سیاسی در حال توزیع در شبکه‌های اجتماعی است.

حجت‌الاسلام والسملمین روح‌الله حسینیان در اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۲ در نشستی عنوان کرده است: “فرض کنید ایرانی مانند ژاپن ساختید، در انتها چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود؟ انقلاب‌اسلامی حرف دیگری داشت. شاه هم می‌توانست ایران را آباد کند، اما ما انقلاب کردیم تا آبادانی همراه با معنویت و دین داشته باشیم. امام خمینی(ره) پیام جدیدی را به دنیا ابلاغ کرد. ما با ابرقدرت‌های جهانی (انگلیس، آمریکا و اسرائیل)، سر جنگ داریم؛ چراکه انسان مومن آفریده می‌شود تا به خدا برسد و آن هم فقط با کفر به طاغوت و ایمان به خدا حاصل می‌شود. شعار عدم دشمنی با اسرائیل بر خلاف مبانی امام خمینی است. ایشان یکی از آرمان‌های انقلاب را آزادی فلسطین قرار دادند و نابودی اسرائیل را خواستار شدند.”

منبع:مرکز اسناد انقلاب اسلامی

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *